وین رونی ستاره سابق منچستریونایتد می‌گوید بازی در کنار کارلوس در مقایسه با هر بازیکن دیگری برای او آسان تر بوده است.

رونی، کارلوس توز را به کریستیانو رونالدو ترجیح داد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، وین رونی، ملی‌پوش سابق انگلیس، اکنون به مربیگری روی آورده و هدایت دربی کانتی را در چمپیونشیپ برعهده دارد. رونی در دوران بازی روزهای فوق العاده ای را در منچستریونایتد سپری کرد و توانست با این تیم به جام های متعددی دست پیدا کند.

وین رونی در طول سال‌های حضور خود در منچستریونایتد کنار چندین ستاره بزرگ بازی کرد اما وقتی از او سوال شد که از حضور کنار کدام یک از آنها بیشتر لذت برده، پاسخ او کارلوس توز بود. این در حالی است که رونی در کنار یک فوق ستاره بزرگ به نام کریستیانو رونالدو نیز به میدان رفته بود.

رونی در این باره گفت: "من از توز نام می برم. من واقعاً ارتباط‌مان را دوست داشتم. ما دو نفر در جلوی زمین واقعاً همدیگر را به خوبی می شناختیم. معمولاً اگر با لوئیس ساها، رود فن نیستلروی یا رابین ون‌پرسی بازی می کردم، این مهاجمان همیشه شماره 9 بودند و من به عنوان شماره 10 بازی می کردم. در مورد توز اما این اتفاق می توانست به شکل چرخشی بین ما رخ دهد. وقتی ما توپ را از دست می دادیم سریع به دنبال پس گرفتن آن بودیم. به عنوان یک شریک در خط حمله بازیکنی بود که من بیش از همه از بازی کنارش لذت بردم."