گلر ایرانی پونفرادینا دو هفته است بازی‌ها بر وفق مرادش پیش نمی‌رود و او در ثبت کلین‌شیت ناکام مانده است.

کروکی داور اسپانیایی علیه عابدزاده؛ پنالتی!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، امیر عابدزاده پس از ثبت دو بازی موفقیت‌آمیز برای تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی و بسته نگه داشتن دروازه‌اش مقابل عراق و امارات، در بازگشت به اسپانیا شرایط خوبی تجربه نکرده و در دو مسابقه متوالی ۵ گل دریافت کرده و یک کارت زرد هم گرفته تا این وضعیت باب میل او نباشد.

دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا یک ماه و پنج شب قبل آخرین کلین‌شیت خود در لالیگا ۲ اسپانیا را مقابل ساراگوسا داشت و پس از آن در دو مسابقه نتوانسته بود این کار را انجام بدهد ولی این انگیزه را داشت تا در تقابل دوشنبه شب برابر تیم ته جدولی رئال سوسیداد B دروازه خود را بسته نگه دارد که این اتفاق برای او نیفتاد.

عابدزاده که تبدیل به دروازه‌بان اصلی پونفرادینا شده، پیش از دیدار شب گذشته ۲۱ بار در لالیگا ۲ اسپانیا به میدان رفته بود و قصد داشت سه گل خورده‌اش در مسابقه هفته قبل برابر خیرونا را در مسابقه با رئال سوسیداد B جبران کند که این شرایط برای او رقم نخورد.

تیم فوتبال پونفرادینا در حالی که امیر عابدزاده را برای بیست و دومین بار در این فصل بازی می‌داد، از ساعت ۲۳:۳۰ دوشنبه شب در ورزشگاه اِل تورالین، در دیدار پایانی بیست و هفتم لالیگا ۲ اسپانیا به مصاف رئال سوسیداد رده بیست و یکمی رفت که در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

عابدزاده در دیدار مقابل رئال سوسیداد B یک خروج موفق از دروازه، ۲۵ پاس با دقت ۶۶ درصدی، ۴۶ لمس توپ و ۱۹ پاس بلند صحیح و ... داشت، اما یک اتفاق بد برای او موجب شد تا مثل هفته گذشته نتواند دروازه خود را بسته نگه دارد.

پس از اینکه نیمه اول این مسابقه با پیروزی یک بر صفر تیم پونفرادینا به پایان رسید، تیم رئال سوسیداد B برای جبران نتیجه جلو آمد که پس از تغییرات هجومی توانست روی اشتباه گلر ایرانی حریف گل تساوی را به ثمر رساند.

در دقیقه ۶۰ این مسابقه یک پاس رو به جلو کاری کرد تا مهاجم رئال سوسیداد B در موقعیت خوبی قرار بگیرد و بتواند گلزنی کند، اما در شرایطی که این بازیکن با سرعت وارد محوطه می‌شد، امیر عابدزاده خروج بدموقعی از دروازه داشت و با بی‌احتیاطی یک تکل روی پای مهاجم حریف زد و در ادامه دست او نیز برخورد شدیدی به صورت بازیکن مقابل‌اش داشت تا داور اعلام پنالتی کند و به گلر ایرانی کارت زرد نشان بدهد.

پنالتی به دست آمده برای رئال سوسیداد B وارد دروازه عابدزاده شد تا کار به تساوی کشیده شود، اما پس از آن هر دو تیم یک گل دیگر به ثمر رساندند تا این دیدار با نتیجه پُر گل ۲ بر ۲ رو به اتمام باشد که یاران عابدزاده در ثانیه‌های پایانی صاحب سه امتیاز شدند.

در تصویر خوشحالی بازیکنان پونفرادینا که از رختکن این تیم در پایان دیدار با سوسیداد B ثبت شده، امیر عابدزاده شادی جالبی انجام داده که مشابه یکی از ایموجی‌هاست

یاران عابدزاده در شرایطی به برتری رسیدند که ژابی آلونسو، سرمربی رئال سوسیداد B و ستاره سابق رئال مادرید و لیورپول امید زیادی داشت تا بتواند در این دیدار امتیاز بگیرد و تیمش را در شرایط بهتری به استقبال ادامه بازی‌های دور برگشت بفرستد و از پایین جدول نجات پیدا کند

پونفرادینا در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده توسط اسپیائو هرناندز، بازیکن تعویضی خود موفق به گلزنی شد تا این تیم به پیروزی ۳ بر ۲ خانگی مقابل رئال سوسیداد B دست پیدا کند، ۴۴ امتیازی شود و با صعود یک پله‌ای، در جایگاه پنجم جدول لالیگا ۲ اسپانیا قرار بگیرد.