سه ستاره بایرن مونیخ بعد از پایان بازی برابر سالزبورگ به توقف برابر این تیم واکنش نشان دادند.

واکنش ستاره های بایرن به توقف برابر سالزبورگ
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در حالی شب گذشته در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل سالزبورگ قرار گرفت که بسیاری تصور می‌کردند شاگردان یولیان ناگلزمان کار دشواری برای پیروزی مقابل تیم اتریشی پیش رو نداشته باشند اما در نهایت بایرن با تساوی 1-1 در برابر حریف خود متوقف شد.

سه ستاره بایرن مونیخ یعنی توماس مولر، جاشوا کیمیش و کینگزلی کومان بعد از پایان دیشب به توقف این تیم برابر سالزبورگ واکنش نشان دادند.

توماس مولر: "احساسات متفاوتی دارم. سالزبورگ تیم خوبی است، جو اینجا عالی بود، شرایط برای یک بازی خوب فوتبال فراهم شده بود، اگرچه ما بیشتر از آن چیزی که دوست داشتیم سختی کشیدیم. ما در نیمه دوم واکنش خوبی نشان دادیم و چندین موقعیت گلزنی ایجاد کردیم."

جاشوا کیمیش: "شما می‌توانید بگویید ما می توانستیم بازی را ببریم اما در عین حال هم ممکن بود نتیجه 2-0 شود بنابراین اشکالی ندارد. ما باید بهتر کار را کنترل کنیم و از حملات خود استفاده بهتری داشته باشیم. ما در نیمه اول به اندازه کافی خوب کار نکردیم و سالزبورگ هم در ضد حملات خوب عمل کرد. ما می‌دانستیم که آنها بازیکنان سریع زیادی دارند اما در نیمه دوم بهتر بودیم."

کینگزلی کومان: "البته که می خواستیم برنده شویم، اما در نهایت تساوی بهتر از شکست است. ما دومین بازی را در مونیخ با هواداران خود داریم و به خودمان مطمئن هستیم."