انتشار تصاویری‌ از لیونل مسی در لحظه گلزنی کیلیان امباپه به رئال و شادی پس از بازی ستاره‌های PSG، نشان از حال و روز واقعی او در پاریس دارند.

قاب تنهایی مسی؛ افسردگی نابغه در پاریس (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پی‌اس‌جی سه‌شنبه با درخشش کیلیان امباپه توانست بر رئال پیروز شده و گام اول برای رفتن به مرحله بعدی لیگ قهرمانان را بردارد. 

در این بازی نیمی از نگاه‌ها به لئو مسی دوخته شده بود ولی فوق ستاره سابق بارسا بازهم نتوانست نمایشی خوب داشته باشد. او که در هفته‌های اخیر به‌شدت مورد انتقاد رسانه‌های فرانسوی قرار داشت، یک پنالتی را نیز برابر رئال از دست داد تا از سال 2018 در گلزنی به کهکشانی‌ها ناکام باشد. 

در شبی که بسیاری به درخشش مسی امید داشتند، این امباپه بود که ستاره اول بازی لقب گرفت. نشریه اکیپ به مسی نمره 3 از 10 داد. فابیو کاپلو مربی مشهور ایتالیایی معتقد است مسی در پی اس جی خوشحال نیست. کلود پل مربی فرانسوی نیز افت بدنی مسی را دلیل عدم درخشش او می داند. 

دو روز پس از بازی انتشار تصاویری از لیونل مسی نشان از شرایط روحی نه‌چندان مناسب او در پاریس می‌دهند. گویی او هنوز نتوانسته با تیم جدید خودش را وفق بدهد.

پس از گل دقیقه 93 لیونل مسی واکنش خاصی از خود نشان نداد و دیرتر از همه به حلقه شادی بازیکنان اضافه شد.

در پایان بازی که بازیکنان پی‌اس‌جی به سمت هواداران رفته و پیروزی بزرگ خود را جشن گرفتند، مسی بی تفاوت و بدون هیچ حرکت خاصی تنها به سکوها خیره شده بود و در شادی هم‌تیمی‌هایش شریک نشد. او قطعا به پنالتی از دست رفته‌اش نیز فکر می‌کرد و اینکه نتوانست در چنین شب بزرگی، ستاره اول و تعیین کننده پی‌اس‌جی لقب بگیرد.

آمار لیونل مسی در پی‌اس‌جی نیز نشان می‌دهد که او با روزهای اوجش فاصله‌ زیادی دارد. مسی 14 بازی برای پی‌اس‌جی در لیگ انجام داده و تنها 2 گل زده است. او البته هشت پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش نیز ارسال کرده اما در لیگ قهرمانان شرایط کمی بهتر است و در 6 بازی موفق به زدن 5 گل شده است.

برابر رئال، نیمار دوست صمیمی مسی هم پس از دو ماه و نیم دوباره با پیراهن پاریسی‌ها به میدان رفت.

رادیو RMC Sport هم مدعی شده است که نیمار پس از پایان بازی و در رختکن به لیونل مسی دلداری داده است. مسی شدیدا ناراحت بود چون می‌دانست که باید عملکرد بهتری در زمین از خودش ارائه می‌داد. ستاره برزیلی تلاش داشت تا مسی را متقاعد کند که در بازی برگشت می‌تواند جبران کرده و شب درخشانی را به ثبت برساند. 

مسی افسرده و ناراحت از نمایش ضعیف برابر رئال، به بازی برگشت چشم دارد، دیداری که 20 روز دیگر در برنابئو برگزار خواهد شد، ورزشگاهی خاطره انگیز برای مسی. آیا او خاطره تلخ سه‌شنبه شب را پاک خواهد کرد؟