روزنامه الریاضیة عربستان از توافق گاباسکی ستاره تیم ملی مصر در جام ملت های آفریقا با باشگاه النصر خبر داد.

ستاره تیم کی‌روش با 50 میلیارد تومان در النصر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، درخشش محمد ابوجبل در دروازه تیم ملی مصر باعث شده است تا پیشنهادات متعددی برای جذب این گلر باتجربه به دست او برسد. اکنون رسانه های عربستانی و مصری از توافق نهایی این سنگربان با باشگاه النصر در تابستان پیش رو خبر می دهند. جایی که قرارداد او با باشگاه الزمالک مصر به پایان می رسد و ابو جبل می تواند به صورت رایگان راهی النصر شود.

روزنامه عربستانی الریاضیه در شماره امروز خود نوشت که النصر با گاباسکی به توافق نهایی دست یافته و او در تابستان پیش رو با قراردادی رایگان راهی عربستان خواهد شد. هر چند که مسلی آل معمر رییس باشگاه النصر این اخبار را تکذیب کرد اما واقعیت این است که کار انتقال این گلر به تیم پایتخت نشین سعودی تمام شده است.

الریاضیة نوشته است که گاباسکی با قراردادی یک ساله که قابلیت تمدید برای یک سال دیگر دارد، به ارزش 7 میلیون ریال سعودی (بیش از 50 میلیارد تومان) با النصر به توافق نهایی دست پیدا کرده و پس از پایان فصل جاری مصر، راهی عربستان خواهد شد.

پس از مصدومیت شدید محمد الشناوی سنگربان اول مصر در جام ملت های آفریقا، محمد ابوجبل ملقب به گاباسکی در دروازه فراعنه درخشش خیره کننده ای داشت. او با مهار پنالتی در دیدار برابر کامرون، زمینه ساز صعود تیم کارلوس کی روش به دیدار فینال بود و حتی در بازی پایانی مقابل سنگال هم در جریان بازی و هم در ضربات پنالتی، موفق به مهار پنالتی های حریف شد اما این برای پیروزی و قهرمانی مصر کافی نبود.

این گلر 32 ساله با درخشش در این پیکارها، توجهات را به خودش جلب کرد و توانست دل بسیاری از علاقه مندان به فوتبال را به دست بیاورد.