رشید مظاهری در بازگشت با سپاهان از پیراهن زرشکی رنگی برای حضور در سنگر تیم جدیدش استفاده می‌کند.

حساسیت بی دلیل روی رنگ پیراهن رشید (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، گلر سابق تیم های ذوب آهن، تراکتور و استقلال که به محض حضور در جمع سپاهانی ها به بازیکن فیکس این تیم بدل شده است روز گذشته نمایش خوبی مقابل هوادار داشت و به نوعی تیمش را از مهلکه یک شکست دیگر نجات داد.

نکته ای که در حاشیه حضور مظاهری در سپاهان مورد توجه قرار گرفته پیراهنی است که او به تن می‌کند؛ پیراهنی با رنگ زرشکی- ارغوانی که از نظر برخی از هواداران قرمز تشخیص و حاشیه هایی بر آن انگاشته شده است. البته مظاهری دیروز در گفتگو با خبرنگاران به آنها گفت این لباس دروازه‌بانی انتخاب سرپرست سپاهان است و او ملزم به پوشیدن پیراهنی است که برایش انتخاب کرده‌اند.

سنگربان زرشکی‌پوش و شماره 45 سپاهان، برخلاف بازی گذشته در دقیقه 90 غافلگیر نشد و با یک واکنش زیبا در مقابل ضربه‌ی محمدجواد محمدی توانست مانع گلزنی مهاجم هوادار شود .

جالب اینکه مظاهری پیش از این نیز سابقه پوشیدن پیراهن سرخ رنگ را هم دارد و آن مربوط به دورانی است که در تیم ملی در دوره مارک ویلموتس حضور داشت و پلوشرت قرمز تیم ملی را قبلا بر تن کرده بود.

در هر صورت دروازه‌بان جدیدالورود سپاهان در دومین بازی توانست اولین کلین‌شیت خود را در جمع شاگردان محرم نویدکیا انجام بدهد؛ او پیشتر در لیگ بیست و یکم و در تنها حضورش در ترکیب استقلال در این فصل توانسته بود مقابل ذوب‌آهن کلین‌شیت کند تا در مجموع شمار کلین‌شیت‌های این دروازه‌بان به عدد 2 در این فصل فوتبال ایران برسد.