شاگردان رضا عنایتی یک نمایش تحسین‌برانگیز دیگر را از خود در اولین فصل حضور در لیگ برتر به اجرا گذاشته‌اند.

جان‌سخت‌ترین رقیبِ مدعیان لیگ بیست و یکم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال هوادار تهران که نخستین فصل حضورش در سطح اول فوتبال ایران را می‌گذراند، توانسته در بسیار از مسابقات حریف سرسخت و به اصطلاح بهتر، جان‌سختی نشان بدهد و نگاهی به عملکرد شاگردان عنایتی نشان می‌دهد که آن‌ها به ویژه در مقابل تیم‌های مدعی و بالانشین جدول، نمایش‌های دلپذیر و جذاب و موفقی را داشته‌اند.

هوادار در دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلالِ صدرنشین، با اختلاف یک گل مغلوب شد و نمایش نزدیک و بعضاً برتری نسبت به حریف آبی‌پوشان داشت؛ آن‌ها در بازی رفت مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی موفق شدند تا از سرخ‌پوشان پایتخت امتیاز بگیرند و در یک بازی جذاب به تساوی 2-2 رضایت دادند.

سپاهان سومین تیم مدعی فوتبال ایران بود که در مقابل تیم تازه لیگ برتری شده، چالش سختی را گذراند؛ شاگردان نویدکیا بعد از پیروزی دشوار در دقایق پایانی در خانه در دور رفت، روز گذشته در ورزشگاه دستگردی تهران اسیر نمایش خوب شاگردان عنایتی شدند و به سختی از این تیم توانستند تساوی بگیرند، چرا که در واپسین دقایق هوادار یک فرصت عالی گلزنی برای رسیدن به برد و کسب 3 امتیاز داشت!

ضمن آن‌که شاگردان عنایتی مقابل تیم‌های سرسخت دیگری چون آلومینیوم اراک و نساجی مازندران هم موفق به کسب امتیاز شده‌اند و در مقابل پیکان تهران نیز به 3 امتیاز رسیده‌اند.

نکته جالب‌توجه این‌که در دور رفت رقابت‌های لیگ برتر هوادار با اختلافی حداقلی مغلوب فولاد و گل‌گهر شده تا شاگردان عنایتی نشان بدهند حضور در رتبه یازدهم جدول در اولین فصل شرکت در بالاترین سطح فوتبال ایران، شایسته آنهاست و چه بسا بتوانند در ادامه فصل موقعیت بهتری برای خود در جدول رده‌بندی دست و پا کنند.