پیشکسوت باشگاه استقلال با حمایت از عملکرد شاگردان فرهاد مجیدی، نتایج استقلال را خوب توصیف کرد.

دین‌محمدی: مقایسه ژستد با مومن‌زاده چیز بدی نیست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" سیروس دین‌محمدی در گفتگو با خبرنگار ما درباره سوتفاهم پیش‌آمده از گفتگوی او درباره رودی ژستد مهاجم بلندقامت استقلال توضیح داد: نه من از ژستد انتقادی نکردم، گفتم او من را یاد احمد مومن‌زاده می‌اندازد، گل نمی‌زد اما زحمت می‌کشد؛ دوندگی دارد و زحمت می‌کشد، اما گلزن نیست، این یک واقعیت است. ببینید او چند گل زده است؟

دین‌‌محمدی در واکنش به انتقادات از فرهاد مجیدی و سبک بازی استقلال گفت: من همیشه گفته‌ام که بدبازی کنید و ببرید، هیچوقت به خوب بازی کردن امتیاز نمی‌دهند؛ مهم 3 امتیاز است، شما 20 موقعیت داشته و 5 تیرک بزن ولی توپی به گل نرود، امتیازی نمی‌دهند ولی من همیشه می‌گویم بدبازی کنید و 3 امتیاز را به دست آورید.

او درباره جذب رامین رضاییان و شرایط پرسپولیس گفت: با یک بازیکن که تیمی قهرمان نمی‌شود، تیم باید تیم باشد و همه بازیکنان روی فرم باشند؛ اصلاً شک نکنید که پرسپولیس تیم خوبی است، گل‌گهر و سپاهان خوب هستند، اما اگر استقلال از الان به فکر قهرمانی باشد، اشتباه باشد، باید تمرکزش را روی بازی به بازی بگذارد و هفته به هفته پیش برود و به نتایج دیگر تیم‌ها کاری نداشته باشد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به سوالی درباره سرباز شدن مرادمند و یزدانی گفت: موقعی که تیم در کورس قهرمانی است، به یکباره دو بازیکن اصلی خط دفاعی که بهترین آمار را دارند، از تیم خارج شوند، مطمئنا تیم تا دوباره شکل بگیرد، زمان می‌برد و ضربه‌ی خیلی محکمی به استقلال است؛ ای کاش برنامه‌ریزی برای سربازی‌شان می‌کردند، شاید هم برنامه‌ریزی کردند و ما در جریان نیستیم اما آن‌چه من در مطبوعات می‌خوانم و از بچه‌ها می‌شنوم و آقای محمودزاده هم صحبت می‌کردند، گفتند از اول اسفند در اختیار نظام وظیفه هستند. امیدوارم هر چه هست، به نفع هواداران استقلال باشد.