آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی تاتنهام به رکورد ویژه ای در مقابل پپ گواردیولای پرافتخار دست یافته است.

بالاخره یک نفر گواردیولا را ضربه کرد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ابتدای این هفته تاتنهام در شرایطی در خانه منچسترسیتی به میدان رفته که در هر مسابقه قبلی خود در لیگ برتر مغلوب شده و اوضاع چندان خوبی نداشت. اما در سوی مقابل سیتیزن ها در صدر جدول قرار داشته و آماده کسب سه امتیاز این دیدار بودند. اما بر خلاف انتظار این اسپرز بود که با گل دقیقه 95 هری کین در نهایت با نتیجه 2-3 موفق به کسب پیروزی مقابل سیتی شده و علاوه بر بهبود وضعیت خود در جدول، یورگن کلوپ و لیورپول را به ادامه فصل و فتح عنوان قهرمانی امیدوار نگه داشت.

اما این پیروزی برای سرمربی ایتالیایی تاتنهام طعم خاصی داشت. حالا آنتونیو کونته تبدیل به اولین سرمربی دنیای فوتبال شده که حداقل چهار بار با پپ گواردیولا ملاقات کرده و موفق به کسب پیروزی های بیشتری نسبت به این سرمربی اسپانیایی و پرافتخار در تقابل های روبرو شده است. تیم های کونته در مقابل منچسترسیتی تحت هدایت گواردیولا هشت گل زده و شش گل دریافت کرده اند تا از این حیث نیز کارنامه بهتری داشته باشند. 

آنتونیو کونته در اولین فصل حضور در لیگ برتر در سال 2017 نیز دو بار با چلسی موفق به غلبه بر سیتی شد و البته در فصل دوم در هر دو مسابقه شکست خورد. آمار گواردیولا در دوران مربیگری به قدری درخشان بود که حتی سرمربیان بزرگ دنیای فوتبال نیز معمولا توفیق چندانی در مقابل او نداشته اند و حالا آنتونیو کونته بعد از حدود 15 سال مربیگری گواردیولا به این رکورد دست یافته است.