پی‌یر امریک اوبامیانگ، ستاره جوان بارسلونا، از عثمان دمبله خواست که قرارداد جدیدی را با این تیم امضا کند.

درخواست اوبامیانگ از دمبله: باید بمانی برادر!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دمبله با بارسلونا در پایان فصل به اتمام می‌رسد و این بازیکن حاضر به تمدید قرارداد با این باشگاه نشده است. 

حواشی بسیاری که پیرامون امضای قرارداد جدید این بازیکن ایجاد شد شرایط را برای ادامه حضورش در نوکمپ دشوار کرد، چرا که مدیران این باشگاه از او خواسته بودند در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از این تیم جدا شود اما او حاضر به انجام این کار نشد و حالا می‌تواند در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد بارسا را ترک کند. 

بسیاری باور دارند که حضور اوبامیانگ در این تیم می‌تواند شرایط را برای ادامه حضور دمبله فراهم کند، چرا که این دو در بروسیا دورتموند با هم هم‌بازی بودند و رابطه خوبی هم با یکدیگر دارند. 

اوبامیانگ در گفتگو با روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو درباره رابطه‌اش با دمبله اظهار داشت:« من واقعیت را به شما می‌گویم، از این که او اینجاست بسیار خوشحال هستم و وقتی به اینجا آمدم به او گفتم که باید اینجا بمانی، برادر!»

این مهاجم اهل گابن به تمجید از عملکرد او پرداخت و گفت:« بازی کردن با او حس بسیار خاصی است چون ما سالی باورنکردنی را با هم در دورتموند داشتیم و او بازیکنی فوق العاده است. عثمان یکی از بهترینن بازیکنان در کار با توپ است و به عنوان مهاجم عالی عمل می‌کند. نمی‌دانم که آیا او در بارسا می‌ماند یا خیر اما تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که هر چیزی در زندگی ممکن است.»