معاون فنی باشگاه مس رفسنجان می‌گوید این تیم تا همین جای رقابت‌های لیگ هم وظیفه‌اش را به درستی انجام داده و هیچ فشاری برای گرفتن سهمیه آسیایی روی کادرفنی و بازیکنان مس رفسنجان وجود ندارد.

علیزاده: نباید فشار غیرمعقول روی مس باشد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش  "ورزش سه"، علی علیزاده بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس با اشاره به نتایج خوب این تیم تا اینجای رقابت‌های لیگ برتر اینطور حرف‌هایش را در گفتگو با رسانه باشگاه آغاز کرد: خدا را شکر می‌کنم که مس رفسنجان به واسطه ارائه بازی‌های زیبا، پرگل و تماشاگرپسند در کنار نتایج بسیار خوبی که تا الان گرفته، توانسته برای دومین فصل متوالی خود را به عنوان شگفتی‌ساز و پدیده رقابت‌های لیگ برتر معرفی کند. ما به این تیم، کا‌درفنی و بازیکنانش افتخار می‌کنیم و از اینکه توانسته‌اند نام شرکت صنایع ملی مس و شهر رفسنجان را در سطح اول فوتبال کشور مطرح کنند، از آنها ممنونیم.

علیزاده با اشاره به توقعات و انتطاراتی که از این تیم به واسطه عملکردش در این دو فصل ایجاد شده هم گفت: این خیلی خوب است که حالا تمام ایران از مس رفسنجان به عنوان یک تیم قدرتمند و با شخصیت یاد می‌کنند؛ خیلی هم خوب است که تیم ما به عنوان یکی از مدعیان اصلی کسب سهمیه آسیا شناخته می‌شود، اما یادمان نرود که این باشگاه دومین سال حضور خود را در لیگ برتر سپری می‌کند و به هیچ عنوان نباید فشار غیر معقولی به مجموعه این تیم وارد شود. مس رفسنجان هنوز در بحث سخت افزاری مشکلات زیادی دارد که شخصا با تمام توان در کنار مدیرعامل باشگاه و حمایت‌های صنایع ملی مس با وجود تمام کاستی‌ها برای کسب مجوز حرفه‌ای AFC شبانه روز تلاش خواهم کرد. ما می‌خواهیم از نظر ساختار باشگاهی و سخت افزاری هم پا به پای تیم‌مان و نتایج فوق‌العا‌ده‌اش حرکت کنیم و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

علیزاده در پایان گفت: خداراشکر می‌کنم که یک سرمربی جوان و موفق و یک تیم یکدل و یک دست داریم. با تمام وجود در کنار آنها هستیم و فقط از آنها می‌خواهیم کنار یکدیگر باشند و در هر بازی بدون استرس و فشار، کیفیت و لیاقت خودشان را ثابت کنند. هیچ توقع غیرمنطقی هم از این تیم وجود ندارد. امیدوارم این تیم یکدل تا پایان لیگ بتواند به مسیر موفقیت‌آمیزش‌ ادامه بدهد و باعث خوشحالی مردم عزیز شهر رفسنجان شود.