اتفاقات عجیب در تیم ماشین سازی به حدی زیاد شده که می توان در مورد آن یک کتاب نوشت.

مدیرعامل جوان از استادیوم به کلانتری رفت!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ماشین سازی در اولین فصل حضور خود در لیگ دسته اول به قدری ضعیف نتیجه گرفت که خیلی زود می شد پایانی مشابه فصل گذشته برایش متصور بود؛ سقوط! این تیم فصل گذشته با 14 امتیاز از 30 بازی به عنوان یکی از دو تیم لیگ بیستم به دسته یک سقوط کرد. سبزپوشان با گذشت 18 هفته از رقابت های این فصل لیگ یک تنها 5 امتیاز کسب کرده اند و از خیلی وقت پیش به قعر تکیه زده اند. مشکلات خارج از زمین در رقم خوردن چنین شرایطی قطعا بی تاثیر نبوده و تیم تبریزی هر هفته با حواشی و مشکلاتی روبرو می شود که هر کدام داستانی عجیب دارد.

طی همین چند هفته اخیر موضوع انتقال دوباره ماشین سازی در حالی مطرح شد که تکلیف مالک قبلی هنوز مشخص نشده است. البته اخبار جدید حاکی از آن است که پروسه انتقال مالکیت به خانه سرباز صلح ایران با مشکل روبرو شده است. گرو نگه داشتن چمدان اعضای تیم توسط راننده اتوبوس به خاطر پرداخت نشدن دستمزدش، هنرنمایی مدیرعامل با کفش مردانه داخل زمین و قهر و آشتی های سریالی، شرایط را به شدت وخیم کرده است. مالک با هیئت فوتبال مشکل پیدا کرده، مدیرعامل با مالک رابطه خوبی ندارد و ارتباط سرمربی و مدیرعامل هم تعریفی ندارد.

روز گذشته در جریان بازی با شهرداری همدان، امیر شهسواری به شدت از ناحیه سر دچار مصدومیت و خونریزی شد. بعد از انتقال به بیمارستان، مسئولان ماشین سازی با توجه به مشکل مالی از کادر درمان خواستند تا قضیه را با چند پانسمان سرهم کنند ولی لب شکافته شده بازیکن سبزپوشان نیاز به بخیه داشت. سرانجام با پدر امیر تماس گرفته شد و او هزینه را متقبل شده و آن را کارت به کارت کرد!

این اما تنها حاشیه بازی روز گذشته نبود، بر اساس اعلام حاضرین در ورزشگاه، مسئولان هتلی که ماشین در آن اقامت داشت به دلیل پرداخت نشدن هزینه ها، در حین بازی با مامور انتظامی در ورزشگاه حضور پیدا کردند. آنها حکم جلب مدیرعامل ماشین سازی را در دست داشتند و اتفاقات در ادامه به گونه ای رقم خورد که این مدیر جوان برای حل مشکل راهی کلانتری شد.

در جریان سفر به همدان هم مشکلاتی از بابت پرداخت پول اتوبوس وجود داشت؛ چیزی که دیگر برای ماشین سازان عادی شده است! راننده اتوبوس در اعتراض به پرداخت نشدن نصف دستمزدش قصد حرکت نداشت و حتی شایعاتی هم وجود دارد که فیش واریزی نصف مبلغ یاد شده هم جعلی بوده است!