لیگ 2 سیزده هفته از مسابقات را پشت سر گذاشته است. به عبارت ساده تر نیم فصل این بازی هابه پایان رسیده است.

لیگ 2؛ قهرمانی چوکا و شاهین بندر عامری
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، این بازی ها در دو گروه 14 تیمی دنبال می شود که در پایان تیم های اول به همراه برنده تیم های دوم به لیگ یک صعود می کنند. یعنی مجموعا 3 تیم و تیم های 16،17،18 دسته اول به دسته دوم سقوط می کنند.

در پایان دور رفت چوکا تالش با 27 امتیاز از 13 بازی قهرمان گروه الف شد. معدل امتیاز گیری این تیم  در دور رفت 2 امتیاز از هر بازی بعلاوه یک بود. این همان فرمول قهرمانی در مسابقات لیگ ایران است. شهرداری بندرعباس هم با یک امتیاز کمتر در رده دوم جدول ایستاد. تیمی که قبلا حضور در لیگ یک را تجربه کرده است و به نظر می رسد به دنبال حضور دوباره در این مسابقات است.

اما در گروه ب این تیم شاهین بندر عامری بوده که با هدایت مهرداد کریمیان بر سکوی نخست تکیه زده است. 26 امتیاز دستاورد این تیم در 13 هفته سپری شده بوده و تیم ون پارس نقش جهان هم با 3 امتیاز کمتر در سکوی دوم قرار گرفته است. این تیم اصفهانی اولین فصل حضور در لیگ 2 را سپری می کند. تیم دوم فولاد یعنی فولاد نوین هم همین تعداد امتیاز را به دست آورده اما به دلیل تفاضل گل کمتر تیم سوم گروه ب به حساب می آید. حضور تیم پاس همدان در رده سیزدهم جدول هم در نوع خود جالب توجه است و نشان می دهد این تیم حتی در لیگ 2 هم حال روز خوشی ندارد.