مدیران لیورپول در حال بررسی شرایط جذب لائوتارومارتینز، مهاجم آرژانتینی اینتر، هستند.

تلاش لیورپول برای جذب ستاره آرژانتینی اینتر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مارتینز در چند فصل اخیر عملکرد خوبی را در ترکیب اینتر به نمایش گذاشته و توانسته نقش مهمی را در این تیم ایفا کند. 

زوج این بازیکن در کنار روملو لوکاکو یکی از دلایل اصلی درخشش نراتزوری در فصل گذشته و پایان دادن به روند 9 قهرمانی متوالی یوونتوس در لیگ ایتالیا و بالا بردن جام قهرمانی این رقابت‌ها بود. 

با این حال مدیران اینتر در تابستان گذشته تصمیم به فروش لوکاکو گرفتند و حالا به نظر می‌رسد که به فروش مارتینز نیز چندان بی‌میل نیستند. 

کالچومرکاتو خبر داده که باشگاه لیورپول قصد دارد در طی چند ماه آینده برای جذب این مهاجم آرژانتینی اقدام کند و این احتمال وجود دارد که اینتر نیز از پیشنهاد این باشگاه برای خرید او استقبال کند. 

گفته می‌شود مبلغ مورد نظر این باشگاه ایتالیایی برای فروش این بازیکن 24 ساله در حدود 90 میلیون یورو است و اگر لیورپولی‌ها حاضر به پرداخت چنین مبلغی باشند، اینتر نیز آماده است تا این مهاجم را به فروش برساند. 

این در حالی است که لیورپول چند هفته قبل اقدام در پنجره نقل و انتقالات زمستانی اقدام به خرید لوییس دیاز کرد و تلاش برای جذب مارتینز نشان می‌دهد که آنها به صورت جدی در تلاش هستند تا خط حمله خود را تقویت کنند. اتفاقی که ممکن است با جدایی احتمالی محمد صلاح برای آنها ضروری باشد. 

مارتینز این فصل 11 گل در 23 بازی سری A برای این تیم به ثمر رسانده و در سطح ملی نیز عملکرد قابل قبولی را با تیم ملی آرژانتین به نمایش گذاشته است.