مربی کهنه کار فوتبال ایران با تمجید از عملکرد اسکوچیچ، عملکرد او را کاملا قابل دفاع دانست.

جلالی: عملکرد اسکوچیچ فوق‌العاده بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی در حاشیه مراسم امروز کانون مربیان در خصوص تغییرات اخیر فدراسیون فوتبال گفت: ما زیاد نزدیک نیستیم و از دور فقط می دیدیم که نتایج تیم ملی خوب است. ظاهرا موضوعات درون فدراسیون بوده و آنهایی که آنجا هستند بهتر می دانند و تصمیم گیری کردند. اتفاقی که افتاد می تواند برای فوتبال خوب باشد چون منتظر نشدیم کسی از بیرون بیاید و تصمیم بگیرد. حداقل موضوع این است که برای فوتبال ما خوب بود.

وی در خصوص عملکرد سرمربی تیم ملی تاکید کرد: عملکرد اسکوچیچ که فوق العاده و کاملا قابل دفاع بوده است. این که او باشد یا نه را کسانی که نزدیک هستند باید تشخیص بدهند. نوع مدیریت، رفتار، مربیگری، ارتباط با بازیکنان و ... را باید تحلیل کنند. ما از بیرون فقط دیدیم که تیم رفت زمین بازی خوبی انجام داد و نتایج خوبی گرفت و می گوییم که ایشان باشند بهتر است. جزئیات را باید کسانی که با تیم زندگی می کنند تشخیص دهند.

این مربی باتجربه در مورد کم کار شدنش طی این چند وقت اخیر گفت: خب ما را نمی خواهند! (باخنده) فوتبال همین است. شما یک موقع می آیی و تلاش می کنی که خدمت کنی. یک موقع هم هست که جوان ها جای تو را می گیرند. این یک چرخه طبیعی در فوتبال است.

جلالی در رابطه با حواشی اخیر مربوط به سربازی دو بازیکن استقلال گفت: موضوع سربازی یک موضوع کهنه در فوتبال است. این اواخر یک تغییراتی در این قانون داشتیم که به فوتبالیست ها فرصت می داد تا سی سالگی هر موقع راحت ترند به خدمت بروند. این شرایط برای یک جوان عادی وجود ندارد. به هر حال قانون است و ما هم رفتیم. فوتبالیست ها باید تنظیم کنند و خدمت شان را بروند.

او با تایید این موضوع که کیفیت لیگ پایین است گفت: واقعا کیفیت پایین است و این یک واقعیت غیرقابل کتمان به حساب می آید. وقتی شما به متوسط گل ها، پاس ها و کیفیت بازی ها نگاه می کنید کاملا مشهود است. باید یک آسیب شناسی کلی شود. خود فدراسیون باید کارگروه هایی را تشکیل داده و این موضوع را مورد بررسی قرار دهد.