امیرحسین حسین‌زاده که روز گذشته نمایش دلپذیر دیگری را از خود به‌نمایش گذاشت، می‌توانست حداقل یک پاس گل را به نام خودش ثبت کند.

ثبت پاس گلی که از حسین‌زاده دریغ شد (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد خوب وینگر جوان آبی‌ها بخصوص در نیمه نخست، یک بار دیگر باعث تحسین هواداران استقلال و کارشناسان فوتبال شد. بازیکنی که در فصل نخست حضورش در این تیم، بیش از حد انتظار ظاهر شده و به‌نوعی سورپرایز بزرگ فرهاد مجیدی در این فصل بوده است.

حسین‌زاده روز گذشته و تا پیش از به ثمر رسیدن تک گل بازی، در حملات استقلال نقش پررنگی داشت و پشت سر ژستد برای تیمش خلق موقعیت می‌کرد. او در سمت راستش عزیزبک آمانوف و در سمت چپ نیز کوین یامگا را داشت و این سه بازیکن تهاجمی، بارها و بارها خط دفاعی فجر را آزار داده و خلق موقعیت کردند.

حسین‌زاده در دیدار برابر فجرسپاسی 4 پاس کلیدی به هم‌تیمی‌هایش داد و برای آنها موقعیت گلزنی خلق کرد که البته دو بازیکن خارجی آبی‌ها قدر پاس‌های طلایی این وینگر جوان را ندانستند. در همان دقیقه دوم بود که یامگا روی پاس طلایی حسین زاده در موقعیت تک به تک قرار گرفت ولی ضربه این بازیکن خیلی کم جان بود و ایمان صادقی آن را به‌راحتی مهار کرد.

این بازیکن یک بار دیگر با ارسالی خوب به روی دروازه، یامگا را صاحب فرصت کرد که ضربه سر این بازیکن فرانسوی از بالای دروازه به بیرون رفت. تحرکات حسین زاده منجر به خلق دو موقعیت دیگر شد که ضربات آمانوف با بدشانسی به بیرون رفتند.

ابتدا این ایمان صادقی بود که شوت آمانوف روی پاس حسین‌زاده را مهار کرد و در دقایق پایانی نیمه نخست نیز وینگر آبی‌ها با یک پاس پشت پای دیدنی عزیزبک را صاحب فرصت کرد که شوت این بازیکن پس از برخورد به مدافعین فجر برگشت داده شد.

به هر شکل حسین‌زاده در روزی که نیمه نخست بسیار خوبی را پشت سر گذاشته بود، می‌توانست حداقل یک پاس گل را برای تیمش به ثبت برساند ولی چنین نشد اما این بازیکن در پایان دیدار روز گذشته، نمره قبولی کسب کرد.