هافبک نساجی می‌گوید به دنبال کسب امتیاز و نمایش خوب مقابل استقلال هستند.

عبدی: آخرِ بازی با استقلال سربلند هستیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش"ورزش سه"، مهرداد عبدی که به دلیل محرومیت نتوانست نساجی را در سفر به آبادان همراه کند، در مورد تساوی با صنعت نفت گفت: بچه ها در این دیدار زحمت خودشان را کشیدند و مثل همیشه فوتبال زیبایی را بازی کردیم. آنها در این مدت نتایج بسیار خوبی کسب کرده بودند و به دست آوردن یک امتیاز در خانه شان، برایمان خوب بود.

او با بیان اینکه تیمش مقابل استقلال حرف برای گفتن دارد تاکید کرد: تیم ما نشان داده که در برابر تیم های بزرگ بی باک است و فقط به فوتبال بازی کردن فکر می کند. استقلال در حال حاضر صدرنشین لیگ است و روند نتایجش بسیار قابل توجه است ما هم نساجی هستیم و مطمئن باشید که آخرِ بازی با استقلال سربلند خواهیم بود.

هافبک نساجی در خصوص شرایط خودش برای بازگشت به ترکیب بعد از یک هفته غیبت به علت مصدومیت گفت: یک مصدومیت جزئی دارم اما امیدوارم که به بازی با استقلال برسم. این بازی خیلی برای تیم ما می تواند مهم باشد و انگیزه زیادی دارم تا با حضور در ترکیب، نساجی را در مقابل استقلال یاری کنم.

عبدی در مورد صحبت های الهامی در خصوص سبک فوتبال بازی کردن تیمش و اینکه مقابل نفت در برزیل ایران، برزیلی بازی کردیم گفت: آقای الهامی کاملا درست می گویند، هر کسی بازی های ما را ببیند، لذت می برد. نساجی همیشه به دنبال فوتبال بازی کردن است و خیلی چیزها را فدای سبک بازی خود نمی کند. در برابر استقلال هم شک نکنید مثل بازی رفت شجاع و تحسین برانگیز کار خواهیم کرد.