دروازه‌بان اسبق استقلال عنوان کرد برای ادامه آرامش این تیم نباید صحبتی در خصوص مسائل آن انجام داد.

رحمتی: آرامش استقلال را  به هم نریزید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، سیدمهدی رحمتی در حاشیه فستیوال جشنواره فوتبال ستاره‌ها در مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما هم روزی که فوتبال را شروع کردیم، از مناطق محروم و زمین‌های خاکی استارت زدیم. توانستیم در نهایت با استفاده از شرایط فراهم‌ شده روی زمین‌های خاکی و آسفالت پیشرفت کنیم، این تورنمنت‌ها در آن زمان زیاد بود و بستری را فراهم می‌کرد تا بازیکنان مستعد دیده شوند.

او اضافه کرد: هرچه جلوتر رفتیم، مقداری شرایط سخت‌تر شد. برای بچه‌های پایین شهر سخت است با پرداخت هزینه به کلاس‌های فوتبال بروند. باید از شهرداری مشهد تشکر کنم که این بستر را فراهم کرد تا روی زمین چمن مصنوعی، بازیکنان مستعد پایین شهر دیده و به فوتبال کشور معرفی شوند. این کار یک اقدام بسیار خوب است و باید ادامه پیدا کند. انگیزه و نشاطی که در این بچه‌ها در مشهد دیدم قابل وصف نیست و شهرداری و شورای شهر مشهد باید همین مسیر را در ورزش پیش بگیرند.

رحمتی ادامه داد: شخصا شهردار مشهد را می‌شناسم و می‌دانم که او دغدغه زیادی برای مناطق کم برخودار و ساکنانش دارد و به حوزه ورزش نیز بسیار زیاد علاقه‌مند است. اعضای شورای شهر نیز باید از این اقدامات حمایت کنند، ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود؛ به‌ویژه اینکه استعدادهای زیادی هم در این مناطق نهفته است.

سرمربی اسبق پدیده در خصوص وضعیت لیگ برتر ابراز کرد: راجع به تیم خاصی صحبت نمی‌کنم، اما ۱۹ دوره لیگ برتر بازی کردم؛ یک دوره لیگ آزادگان بودم و یک‌ سال هم در لیگ برتر سرمربی‌گری کردم. فکر می‌کنم امسال سطح فنی مسابقات پایین آمده و همه تیم‌ها نتیجه‌گرا شده‌اند. تیم‌هایی که پایین جدول هستند و سقوطشان مسجل شده، جدول را به‌هم ریخته‌اند. به شخصه از کیفیت لیگ راضی نیستم.

او در خصوص شانس قهرمانی استقلال گفت: قبلا هم گفته بودم که ترجیح می‌دهم در خصوص تیم خاصی صحبت نکنم. استقلال هم نیاز به آرامش دارد و بهتر است که در خصوص این تیم صحبتی نکنیم تا همین روال را ادامه دهد.

کاپیتان پیشین تیم ملی و استقلال در خصوص سقوط تیم‌های پایین جدولی به دسته یک گفت: در نیم‌فصل دوم تیم‌ها شناخت بیشتری از هم پیدا کرده و کار برای‌شان سخت‌تر است. تیمی در نیم‌فصل دوم موفق‌تر است که یارگیری بهتری کرده‌ باشد. تصور نمی‌کنم تغییر خاصی در جدول ایجاد شود و فقط تیم‌های پایین جدول ممکن است جای‌شان با هم عوض شود.

رحمتی درباره وضعیت بد تیم پدیده گفت: فصل قبل در بازی آخری که با فولاد در مشهد داشتیم و با نتیجه مساوی تمام شد، مصاحبه کردم و گفتم همین الان هم دیر است که سرنوشت تیم مشخص شود. مسئولان استان خراسان رضوی و مشهد بی‌تفاوت بودند و وضع بد امروز، فکر می‌کنم حاصل همین بی‌تفاوتی مسئولان باشد.

این بازیکن پیشین تیم ملی در رابطه با اینکه چقدر حمیداوی مقصر وضعیت امروز پدیده است، عنوان کرد: این سوال دارد؟ جوابش مشخص است. از قول من هم اگر مطلبی منتشر می‌کنید، می‌توانید فکر کنید و فرق امسال و سال قبل را ببینید.

او در خصوص بازگشت به فوتبال و شایعاتی که حول پیشنهاد فدراسیون به وی برای قبول هدایت تیم امید ایران مطرح بود، اظهار کرد: برای تیم ملی امید با من صحبتی نشده‌ بود و در حال حاضر هم پیشنهادی مطرح نیست.