عزیز بک آمانوف با عملکرد خوبش مقابل فجرسپاسی نشان داد بازیکن توانمندی است.

این ازبکستانی دل استقلالی‌ها را برد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ستاره ازبکستانی آرام آرام در ترکیب استقلال جا می افتد و توانایی های فنی اش را نشان می دهد. آمانوف 24 ساله که قبل از حضورش در استقلال تمجیدهای زیادی از سبک بازی او می شد، حالا در ترکیب آبی ها نشان داده تمجیدها از او بیهوده نبوده است.

این بازیکن ملی پوش در دو بازی گذشته در خط هافبک استقلال قرار گرفته و با دوندگی زیاد و البته تکنیکی که دارد خوش درخشیده است. آمانوف البته دیروز مقابل فجرسپاسی عملکرد بسیار بهتری نسبت به بازی گذشته تیمش مقابل تراکتور داشت و مشخص است که او رفته رفته شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.

آمانوف تا زمانی که در زمین مسابقه حضور داشت، در خط هافبک درخشش خیره کننده ای داشت و تقریبا همه توپ ها به او ختم می شد. این بازیکن با قطع توپ های به موقع و البته بازیسازی برای مهاجمان تقریبا هافبک های فجرسپاسی را از بازی انداخته بود.

تعویض آمانوف در دقیقه 60 با وجود عملکرد خوب او در زمان حضور در زمین مساله تامل برانگیز بود. با این حال فرهاد مجیدی تصمیم گرفت این بازیکن را از زمین بیرون بکشد. البته استقلال بعد از بیرون رفتن آمانوف هم عملکرد بدی نداشت اما مساله مشخص خو گرفتن این ستاره ازبک با سایر بازیکنان است. آمانوف رفته رفته با سایر بازیکنان هماهنگ تر می شود و شرایط  بهتری در ترکیب استقلال پیدا خواهد کرد.

درخشش او هواداران استقلال را نیز به ظهور سومین خارجی خوب در ترکیب تیم شان امیدوار کرده وقطعا در آینده از او بیشتر هم خواهیم شنید.