دنیس زکریا، هافبک جدید یوونتوس حداقل دو هفته قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.

ستاره تازه وارد یوونتوس نیامده مصدوم شد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دیروز در خانه امپولی به لطف تک گل مویس کین و بریس دوسان ولاهوویچ به پیروزی 3-2 دست یافته و حالا خود را به عنوان یکی از مدعیان فتح اسکودتو در ادامه فصل معرفی کرده است. اما دنیس زکریا در نیمه اول مصدوم شده و با کیسه یخ روی بالای ران چپ، لنگان لنگان از زمین خارج شده و جای خود را به مانوئل لوکاتلی داد. 

حالا بررسی های اولیه حاکی از آن است دنیس زاکریا دچار مصدومیت عضلانی شده و یوونتوس حداقل دو هفته این بازیکن را در اختیار نخواهد داشت. در واقع این تیم با 9 بازیکن غایب به مصاف فیورنتینا در نیمه نهایی کوپا ایتالیا می رود. فدریکو کیزا و کایو خورخه پس از عمل جراحی زانو ادامه فصل را از دست دادند و وستون مک کنی به دلیل آسیب دیدگی اخیر حداقل دو ماه از میادین دور است. پائولو دیبالا، الکس ساندرو، دانیله روگانی، فدریکو برناردسکی، جورجیو کیلینی و دنیس زکریا نیز دچار مصدومیت عضلانی شده و نمی توانند یوونتوس را در بازی برابر فیورنتینا همراهی کنند. 

شرایط در اردوی یوونتوس چندان مساعد نیست و مکس آلگری برای این مسابقه تنها آرتور ملو، مانوئل لوکاتلی و آدرین رابیو را در خط میانی در اختیار دارد. دیدار رفت یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا برابر ویارئال با نتیجه 1-1 در اسپانیا به پایان رسید و آلگری امیدوار به بهبود شرایط تیمش برای مسابقه برگشت در تورین است.