سرمربی سپاهان پای پرواز به تبریز به بازیکنان تیمش ملحق شد.

فوری؛ نویدکیا به سپاهان برگشت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره پس از چند روز گمانه‌زنی در مورد آینده مربیگری سپاهان که با دو استعفای رسمی از سوی سرمربی جوان طلایی‌پوشان هم همراه شد، محرم نویدکیا ساعاتی پس از مصاحبه ساکت و اعلام حمایت دوباره مدیرعامل باشگاه به اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی بازگشت.

این خبری کوتاه و البته بسیار مهم برای هواداران فوتبال و به‌ویژه اصفهانی‌ها است که علی‌ناظری، مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان در گفت‌وگویی کوتاه با "ورزش سه" آن را تایید کرد و اعلام کرد که محرم نویدکیا پیش از پرواز به تبریز به سایر اعضای تیم ملحق شده و با این وصف در مصاف با تراکتور که روز آینده برگزار می‌شود، شاهد حضور دوباره محرم نویدکیا روی نیمکت سپاهان خواهیم بود.

علی پزشک یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه سپاهان نیز با انتشار این پست از بازگشت محرم نویدکیا پیش از مصاف با تراکتور به اردوی تیم خبر داد.

نویدکیا که روی استعفای اصرار ورزیده و با وجود درخواست مدیران باشگاه، دوباره درخواست مجددی برای جدایی از سپاهان داده بود، در نهایت دوباره روی نیمکت سپاهان خواهد نشست.

حضور نویدکیا در شرایطی است که دو دستیار ارشد او، محمود کریمی و علیرضا مرزبان، در این سفر سپاهان را همراهی نمی‌کنند؛ دو مربی که ممکن است قربانی تغییر و تحولات سپاهان در لیگ برتر بشوند.

نویدکیا دقایقی پیش از پرواز هواپیمای سپاهانی‌ها به مقصد تبریز خودش را به تیم رساند.

پس از سوار شدن به هواپیما، اعضای تیم که خوشحال بودند با دست زدن به بازگشت سرمربی تیم واکنش نشان دادند.

البته احتمالاً خودِ محرم در نشست مطبوعاتی قبل یا بعد از بازی با تراکتور توضیحات بیشتری در این‌باره خواهد داد.