مهمترین تغییر ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان نیمکت نشینی حامد لک است.

11 ستاره یحیی مقابل مس رفسنجان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی این 11 بازیکن را برای بازی مقابل مس رفسنجان انتخاب کرد:

احمد گوهری، سیدجلال حسینی، وحدت هنانوف، رامین رضاییان، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری، مهدی ترابی، مهدی عبدی

*در طول هفته شایعات مختلفی در خصوص ترکیب پرسپولیس به خصوص در خط دروازه وجود داشته که سرانجام به صورت رسمی تصمیم بزرگ یحیی برای چارچوب دروازه قرمزها مشخص شد. امروز احمد گوهری گلر سابق صنعت نفت که در پنجره زمستانی پرسپولیسی شده بود از دروازه این تیم محافظت می‌کند. کلین شیت در این بازی حتی می‌تواند جایگاه او را در تیم یحیی مستحکم‌تر کند.

*خط دفاعی پرسپولیس امروز ساختار چهارنفره دارد. کاپیتان سیدجلال حسینی با وحدت حنانوف که دو دهه با او اختلاف سنی دارد همانند بازی قبل در قلب خط دفاع قرار گرفته‌اند. رامین رضاییان خرید جذاب نیم فصل پرسپولیس در سمت راست خط دفاع سومین بازی فصلش را تجربه می‌کند و سمت چپ دفاع پرسپولیس نیز به سعید آقایی سپرده شده است.

* کمال کامیابی نیا و میلاد سرلک همانند بازی‌های گذشته دو هافبک دفاعی تیم یحیی هستند و عملکرد خوب آنها تاثیر مستقیمی برای کسب این سه امتیاز حساس دارد. احسان پهلوان که در نیم فصل دوم آماده‌تر نشان داده با توجه به مصدومیت عالیشاه و نعمتی همچنان انتخاب اول کادرفنی برای پست وینگر چپ است. وحید امیری در پست وینگر راست بازی می‌کند و همکاری‌های او با رامین در سمت راست می‌تواند بسیار جذاب شود.

*در خط حمله پرسپولیس مهدی ترابی به عنوان مهاجم کاذب بازی می‌کند؛ در این پست بار دیگر بخت به مهدی عبدی رو کرده است و او از ابتدا در خط حمله به عنوان تنها مهاجم تخصصی تیمش حضور دارد. مصدومیت حامد پاکدل، عبدی را فیکس کرده و او با گلزنی می‌تواند از زیر فشار خارج شود.