به نظر می رسد که حسین مراد مند در تیم فوتبال ملوان بندر انزلی به فوتبالش ادامه خواهد داد.

مراد مند موها را تراشید تا به ملوان برود (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، اینگونه به نظر می‌رسد که تلاش‌های باشگاه استقلال برای حل مشکلات مدافعین سرباز تیمش بی نتیجه بوده است. شب گذشته حسین زاهدی معاون اجتماعی سازمان نظام وظیفه آب پاکی را روی دست آبی پوشان ریخت و از قطعیت اعزام به خدمت یزدانی و مرادمند خبر داد.

طبق اعلام سازمان نظام وظیفه، با تعویق اعزام ‌دو مدافع آبی‌پوش موافقت نخواهد شد و یزدانی و مرادمند باید برای طی کردن خدمت سربازی، راهی یگان مربوطه شوند. با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالاتی لیگ برتر ایران بسته شده است، این دو مدافع شاخص حتی توانایی حضور در فجرسپاسی را نیز ندارند و با وضعیت عجیبی روبه‌رو شده‌اند.

شب گذشته سیاوش یزدانی در برنامه فوتبال برتر از مسئولین سازمان نظام وظیفه درخواست کرد تا برای اینکه او رقابت‌های جام جهانی را از دست ندهد، با تعویق اعزامش موافقت کنند. اتفاقی که با توجه به شرایط موجود و اصرار سازمان نظام وظیفه بر روی اجرای قوانین اعزام، رخ دادن آن کمی بعید به نظر می‌رسد.

به هر شکل امروز ویدیویی از حسین مرادمند در فضای مجازی منتشر شد که او را در حال کوتاه کردن موهایش نشان می‌دهد و این کار مدافع استقلال، فرضیه اعزام او به سربازی و عدم بازگشت به استقلال را بیش از پیش تقویت کرد.

مرادمند که در سالن پیرایشگری مرتضی راهدان حاضر شده بود، با پخش آهنگ سوزناک معروفی که با موضوع کوتاه کردن موی سر برای گذراندن 2 سال خدمت سربازی وایرال شده است، موهایش را اصلاح کرد تا آماده اعزام به خدمت سربازی شود.

طبق آخرین اخبار، ظاهرا برخلاف شایعات قبلی لیست بزرگسالان ملوان جای خالی دارد و قرار است مرادمند راهی دسته یک شده و در تیم صدرنشین لیگ آزادگان به میدان برود. تیمی که بخت نخست صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود؛ پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل لیگ آزادگان نیز در شرف بسته شدن است و باید دید انتقال مدافع استقلال به تیم مازیار زارع چه زمانی قطعی خواهد شد.

البته وضعیت سیاوش یزدانی همچنان نامشخص است. با توجه به کد یگان خدمتی در برگه اعزام این بازیکن، او قادر به حضور در ملوان بندرانزلی نیست و این بازیکن در فاصله کمی تا پایان پنجره نقل و انتقالاتی لیگ آزادگان، بلاتکلیف مانده است.

پس از اینکه از روز سه شنبه اخباری مبنی بر حضور حسین مرادمند در ملوان منتشر شد، این بازیکن صبح امروز راهی انزلی شد و خودش را به پادگان شهید نامجو انزلی معرفی کرد. بدین ترتیب بازیکن سابق استقلال به دنبال سپری کردن دوران آموزشی خود و حضور در تیم ملوان است تا ادامه فصل را با لباس این تیم به میدان برود.