ماریو بالوتلی، مهاجم ایتالیایی، می‌گوید به کریستیانو رونالدو و لیونل مسی حسادت نمی‌کند چون در سطح آنها است.

بالوتلی: در سطح رونالدو و مسی هستم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بالوتلی یکی از با استعدادترین بازیکنان نسل خودش به حساب می‌آید و پیش از این روزهای خوبی را در اینتر، سیتی و میلان سپری کرده است.

این مهاجم حالا در ترکیب دمیراسپور در سوپرلیگ ترکیه به میدان می‌رود و اذعان دارد که فرصت‌های بسیار خوبی را برای رسیدن به بالاترین سطح فوتبال از دست داده است. 

بالوتلی در گفتگو با اتلتیک در پاسخ به سوالی درباره حسادت به سطح مسی و رونالدو اظهار داشت:« من شانس‌هایی را برای قرار گرفتن در این سطح از دست دادم اما صددرصد اطمینان دارم که کیفیت من هم سطح این افراد است اما شانس‌هایی را از دست دادم، این اتفاقی است که رخ می‌دهد.»

این مهاجم ایتالیایی معتقد است که نمی‌تواند با تعداد توپ طلاهای این دو ستاره رقابت کند و در این باره اضافه کرد:« این روزها نمی‌توانم بگویم به اندازه رونالدو خوب هستم چون رونالدو چند توپ طلا دریافت کرده؟ پنج؟ هیچکس نمی‌تواند خودش را با مسی و رونالدو مقایسه کند. اما اگر تنها درباره کیفیت فوتبالی صحبت کنیم، من صادقانه هیچ حس حسادتی به آنها ندارم.»

بالوتی درباره جدایی‌اش از منچسترسیتی گفت:« فکر می‌کنم جدا شدن از سیتی بزرگترین اشتباه من بود. حتی در همان سالی که از آنجا رفتم هم یک سال و نیم خوب با میلان داشتم اما پس از آن مشکلاتی پیدا کردم. حالا بزرگتر شدم و می‌دانم که نباید در آن زمان از سیتی جدا می‌شدم. تمام این سال‌هایی که سیتی رشد کرد، من هم می‌توانستم مثل سرخیو آگوئرو آنجا بمانم. اگر ذهنیت الان را داشتم با حضور در سیتی توپ طلا می‌بردم. اما وقتی بزرگتر می‌شوید، پخته‌تر می‌شوید.»