کریس رونالدو اعلام کرد می خواهم چهار، پنج سال دیگر در اوج بمانم.

زمان خداحافظی کریس رونالدو مشخص شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش گل کوچیک کریس رونالدو، فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد روز گذشته مصاحبه‌ای تاره انجام داد. کریس رونالدو این روزها در منچستریونایتد روزهای متفاوتی را سپری می‌کند. کریس رونالدو به همراه نامزدش جورجینا در انگلیس با فرزندان خود زندگی می‌کنند. چندی پیش از شبکه نتفیلیکس مستندی در مورد زندگی خمسر کریس رونالدو پخش شد. کریس رونالدو معتقد است که می‌تواند پنج سال دیگر در بالاترین سطح فوتبال بازی کند. شتاید این زمانی است که او تصمیم دارد به جرگه متاهلین اضافه شود.

کریستیانو رونالدو در تابستان اخیر بعد از سه فصل حضور در یوونتوس این تیم را ترک کرد و به منچستریونایتد بازگشت. با این حال اوضاع فوق ستاره پرتغالی در اولدترافورد خیلی فوق العاده پیش نرفته و همین موضوع باعث شده که شایعاتی در رابطه با احتمال جدایی این بازیکن از جمع شیاطین سرخ در تابستان پیش رو به گوش برسد.

کریستیانو رونالدو حالا در مصاحبه ای درباره وضعیت خود صحبت کرده است. او گفت: "دشوار است که بخواهم بگویم انتظارات زیادی از خودم ندارم زیرا من اکنون در باشگاهی هستم که این موقعیت را در اختیارم قرار داده تا جام‌های بیشتری ببرم. از این موضوع مطلع هستم که سال های زیادی از فوتبال من باقی نمانده است. شاید چهار، پنج سال دیگر باشد. دوست دارم در این مدت زمان به افتخارات بیشتری دست پیدا کنم.

ز طرفی این را هم می‌دانم که 18، 20 و 25 سالگی شباهتی به 35 سالگی به بعد ندارد. در این سن و سال این امکان وجود دارد که شما رقابت را به دیگران واگذار کنید اما من می خواهم تا پایان به جنگیدن ادامه دهم و خودم را در بالاترین سطح حفظ کنم."