پل اینس، بازیکن سابق منچستریونایتد، صحبت هایی انتقادی را در مورد کریستیانو رونالدو مطرح کرد.

این رونالدو دیگر همان بازیکن ۱۹ سال پیش نیست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یکی از پر سر و صدا ترین اتفاقات تابستان گذشته بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستر یونایتد بود. این فوق ستاره پرتغالی در آستانه انتقال به منچسترسیتی قرار داشت اما نهایتاً اتفاقات به گونه ای رقم خورد که او به تیم محبوب خود بازگردد. اگر چه رونالدو شروع نسبتاً خوبی در یونایتد داشت اما بازگشت او به اولدترافورد به تدریج در ماه های اخیر به یک کابوس تبدیل شده و برخی شایعات گواه آن است که رونالدو به احتمال فراوان در پایان فصل این تیم را ترک می‌کند.

پل اینس، ستاره سابق منچستر یونایتد، در مصاحبه‌ای صحبت‌هایی انتقادی را در مورد کریستیانو رونالدو مطرح کرده و می‌گوید: " این رونالدوی 19 سال پیش که برای اولین بار در اولدترافورد حضور پیدا کرد، نیست. این یک کریستیانو رونالدو 37 ساله است. این در حالی است که مردم فکر می کردند او می تواند الگوی مناسبی برای جوان‌ها باشد.

از نظر من رونالدو یک الگوی بد در این زمینه محسوب می شود. او کسی است که در پایان دوران حرفه ای خود حضور دارد و اگر نتواند مقابل تیمی ته جدولی مثل برنلی در ترکیب اصلی حضور داشته باشد، به یک مسئله جدی تبدیل می شود. در واقع باید همه چیز به تیم مربوط شود، درحالی که حالا کل مسائل به رونالدو ربط پیدا می کند."

پل اینس همچنین درباره انتقاداتی که نسبت به عملکرد هری مگوایر مطرح می‌شود نیز گفت: "مگوایر سریع‌ترین مدافع نیست اما همچنان یک بازیکن برتر محسوب می‌شود. او اکنون از سوی خط هافبک محافظت نمی شود و اگر من و روی کین حالا جلوتر از مگوایر بازی می‌کردیم حالا او اینگونه منزوی نمی‌شد."