معاون باشگاه مس رفسنجان در رابطه با ورزشگاه شماره دو این باشگاه و زمان آماده شدن آن توضیحاتی ارائه کرده است.

دو بازی تا خداحافظی مسی‌ها با مرتفع‌ترین ورزشگاه ایران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، نارنجی‌پوشان رفسنجانی فصل گذشته اولین تجربه حضور در لیگ برتر را با کسب رتبه تحسین برانگیز هشتم در شرایطی به پایان رساندند که در چمن مصنوعی ورزشگاه شهدای مس از حریفان میزبانی می‌کردند. اما در لیگ بیست و یکم میزبانی در چمن مصنوعی با مخالفت سازمان لیگ برتر مواجه شد تا محمد ربیعی مجبور شود تیمش را به مرتفع‌ترین منطقه رفسنجان یعنی شهرک سرچشمه ببرد؛ جایی که اگرچه برای ورزشگاه شهید زینالی چمن و امکانات خوبی با تلاش مدیران باشگاه مس رفسنجان مهیا شد، اما نبودن هتل و مسیری که باید برای رسیدن به سرچشمه طی کرد، هم برای مس رفسنجان و هم برای تیم‌های میهمان مشکلاتی را در پی داشته است.

در همین راستا چند ماهی می‌شود که تلاش‌ها برای آماده سازی زمین شماره 2 ورزشگاه شهدای رفسنجان آغاز شده است ولی هنوز این ورزشگاه آماده میزبانی نیست. علیرضا علیرضا معاون باشگاه مس رفسنجان البته خبرهای خوشی برای علاقمندان به فوتبال در رفسنجان و همینطور تیم های لیگ برتری دارد و در مورد اقداماتی که برای آماده سازی استادیوم در حال انجام است، اینطور به "ورزش سه" توضیح داد:« خوشبختانه رول چمن گذاشته شده است، اما پیمانکار قبلی خیلی اذیت کرد. الان باشگاه خودش مجموعه را دستش گرفته. ما همین الان هم می توانیم در این ورزشگاه بازی کنیم ولی حیف است. یکی دو بازی دیگر تحمل کنیم، با شرایط خیلی خوبی می‌توانیم از حریفان میزبانی کنیم. تمام تفکرمان این است که بازی با ذوب‌آهن در رفسنجان برگزار شود.»

از بازیکن سابق استقلال، پرسپولیس و تراکتور در رابطه با زمان افتتاح ورزشگاه اصلی شهدای رفسنجان نیز که با پیدایش یک قنات در زیر آن کار آماده‌سازی‌اش با مشکل مواجه شد نیز پرسیدیم و او در واکنش به این موضوع با اشاره به اینکه به زودی کشت چمن در این ورزشگاه ده هزار نفری آغاز خواهد شد، بیان کرد:« اواخر اسفندماه یا اوایل فرودین ماه شروع می کنیم به کشت چمن. پنج شش ماه طول می کشد. اواخر مهرماه سال آینده آن ورزشگاه را تحویل می دهند. کار ورزشگاه اصلی البته دست خودمان نیست ولی ورزشگاه شماره 2 دست باشگاه است و به زودی آماده میزبانی می‌شود.»