میسون مونت، ستاره چلسی، در دیدار شب گذشته سانتر عجیبی روی دروازه لوتون تاون انجام داد.

نتیجه بازی در ورزشگاه عجیب؛ سانتر روی سقف
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، چلسی چهارشنبه شب در دور پنجم از جام حذفی انگلیس به مصاف لوتون تاون رفت و موفق شد با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی برسد و به مرحله بعدی صعود کند. 

این پیروزی در حالی به دست آمد که شاگردان توماس توخل دو بار در این بازی از حریف نه چندان سرشناس خود عقب افتادند اما در نهایت موفق شدند با سه گل از سائول نیگز، تیمو ورنر و روملو لوکاکو از سد لوتون عبور کند. 

یکی از اتفاقات جالب این بازی سانتری بود که میسون مونت در دقیقه 65 قصد داشت روی دروازه حریف ارسال کند اما این توپ سرنوشت عجیبی پیدا کرد. 

این بازیکن از سمت چپ زمین در حال تدارک حمله روی دروازه لوتون بود و سانتری را نیز ارسال کرد اما ارتفاع این توپ به حدی زیاد بود که از بالای دروازه به سمت جایگاه تماشاگران رفت و با برخورد به سقف جایگاه تماشاگران در ورزشگاه خانگی حریف ارتفاع بیشتری گرفت و به نظر می‌رسید که به بیرون ورزشگاه رفته است. 

هرچند که پس از چند برخورد دیگر با این جایگاه بار دیگر تغییر مسیر داده و به داخل زمین برگشت اما ارتفاع بیش از حد این سانتر که ظاهرا قرار بود برای روملو لوکاکو ارسال شود که در محوطه جریمه منتظر آن بود، توجه بسیاری از رسانه‌ها را به دنبال داشت. 

یکی از کاربران در اینستاگرام با اشاره به فینال جام اتحادیه که روز یکشنبه برابر لیورپول برگزار شد و کپا آریزابالاگا با بیرون زدن پنالتی باعث شد جام به شاگردان کلوپ برسد نوشت:« فکر می‌کنم مونت زمان زیادی را صرف تماشا کردن کپا کرده است.»