مشخص نیست دیدار هوادار و مس رفسنجان در هفته بیست و دوم در کدام ورزشگاه برگزار می‌شود.

هوادار دوباره بدون زمین بازی شد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، کمبود زمین مسابقه برای برگزاری دیدارهای تیم‌های پایتخت باعث شده تا در فصل جاری هوادار و پیکان مشکلاتی را در این خصوص تجربه کنند. پیکانی‌ها بعد از چند بازی که در شهرقدس و کرج میزبانی کردند، با مسئولان ورزشگاه پاس قوامین به توافق رسیدند و قرار است بازی‌های خود را تا پایان فصل در این ورزشگاه برگزار کنند.

از سوی دیگر پاس قوامین میزبان دیدارهای سایپا در لیگ دسته اول هم بوده است.

در فاصله ایجاد شده نیم فصل لیگ دسته اول اما مسئولان هوادار که از بازی در ورزشگاه کرج به ستوه آمده بودند توانستند دو بازی خود را در ورزشگاه پاس قوامین برگزار کنند. حالا اما با شروع دوباره لیگ یک و میزبانی همزمان سایپا و پیکان در این ورزشگاه امکان حضور هوادار در پاس قوامین وجود ندارد.

این ورزشگاه در شهرک اکباتان تهران روز یک‌شنبه هفته جاری میزبان دیدار پیکان و نساجی خواهد بود. از سوی دیگر اگرچه پیکان هفته بعد در سیرجان به میدان می‌رود، اما روز 20 اسفند سایپا در دستگردی با ویستا توربین دیدار خواهد کرد و 27 اسفند دوباره پیکان میزبان نفت آبادان در ورزشگاه است.

از آنجایی که تیم هوادار روز 21 اسفند باید از مس رفسنجان میزبانی کند، بعید است مسئولان ورزشگاه پاس با توجه به فاصله کم مسابقات زمین خود را که دوباره شرایط خوبی پیدا کرده در اختیار شاگردان رضا عنایتی قرار بدهند.

از این‌رو محل برگزاری دیدار هوادار و مس رفسنجان در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. این در حالی است که چمن ورزشگاه انقلاب کرج و همچنین شهدای شهر قدس هم وضعیت مناسبی ندارد و هواداری‌ها علاقه‌مند به میزبانی در این دو ورزشگاه نیستند.

باید دید سازمان لیگ و هیئت فوتبال با هماهنگی تیم هوادار چه تدبیری را برای مسابقه هفته بیست و دوم لیگ برتر میان تیم تحت هدایت عنایتی و مس رفسنجان خواهند اندیشید.