سرمربی تیم فولاد خوزستان می گوید که فردا در دیدار برابر ذوب آهن، شاهد یک بازی خوب و تاکتیکی از سوی دو تیم خواهیم بود.

نکونام: برای لیگ قهرمانان آسیا برنامه خاصی داریم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام سرمربی تیم فولاد در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: مثل همه بازی باید با تمرکز کامل وارد زمین شویم و باید بدانیم از بازی فردا چه خواسته هایی داریم، با تیم خوب و قابل احترام ذوب آهن بازی داریم. ذوب آهن همیشه در فوتبال ایران نام بزرگی داشته و دارد و در چند هفته اخیر نیز شرایط خوبی داشته است. این تیم خوب فوتبال بازی می کند و با برنامه است و قطعا فردا شاهد بازی خوب و تاکتیکی از دو تیم خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امیدوارم بازیکنان تیم ما فردا با تمام تمرکز و آگاهی از شرایطی که داریم، به میدان بروند تا بتوانیم با یک بازی خوب حداکثر امتیاز را کسب کنیم. با توجه به شرایطی که داریم فردا باید با تمرکز کامل و خوب و پر انرژی بازی را آغاز کنیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم. متاسفانه برای بازی فردا بازیکنان مصدوم داریم که دوست ندارم نام مصدوم ها را اعلام کنم.

نکونام در خصوص آمادگی این تیم برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: همانگونه که اول فصل با مسئولین باشگاه و هواداران تیم‌مان صحبت کردم، همه‌ برنامه ما از ابتدای فصل این بوده که شرایط را بهبود ببخشیم، سوپرجام‌ را برای باشگاه فولاد کسب کنیم و بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا با تمام‌ توان بازی کنیم، موفق شویم و به مرحله بعد برسیم. تمام تمرکز و برنامه ما در لیگ قهرمانان آسیا به مرحله بعد صعود کنیم. با توجه به اینکه بازیکنان جدید به ما اضافه شده‌اند برنامه ریزی ما برای لیگ قهرمانان است قطعا بازی های به مراتب سخت تر و قوی‌تر را با تیم های خوبی که در گروه ما قرار دارند خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه برنامه خاصی برای حضور در آسیا داریم، افزود: گروه ما یک گروه سخت است اما هیچ دلیلی ندارد که ما نتوانیم شرایط را برای خودمان آسان کنیم. با تمام تمرکز باید برای این مسابقات حاضر شویم و برنامه خاصی برای این لیگ قهرمانان داریم. همه دوست دارند تا دو نماینده ایران در این لیگ قهرمانان خوب نتیجه بگیرند و این مساله برای سهمیه سال های آینده در لیگ قهرمانان نیز بسیار مهم است چرا که از شرایط خوب تیم ملی و یا تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان هستند، همه استفاده می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص روند نتیجه گیری این تیم در هفته های اخیر، گفت: اگر شرایطی که اکنون داریم از پیش فصل و ابتدای فصل اتفاق می افتاد شرایط و روند بسیار عالی بود اما با شرایطی که در اول فصل پیش آمد و سپس تغییر و تحولات و همچنین کمبود بازیکنان و سایر مسایل نیم فصل اول برای خود من هم ایده آل نبود و نزدیک به ۳ امتیاز با ایده آل خودم کمتر به دست آوردیم.

نکونام ادامه داد: در دور برگشت اگر یک مقدار بدشانس نبودیم و بازی با مس رفسنجان را پیروز می شدیم شرایط بهتری داشتیم. خدا را شکر شرایط تیم ما خوب است و نسبت به برنامه و هدف گذاری که داریم شرایط در حال پیش رفتن است اما فعلا شروع کار است.

وی افزود: هنوز خیلی از بازی های لیگ باقی مانده و لیگ قهرمانان آسیا نیز در پیش است و زود است بخواهیم در خصوص تیم صحبت کنیم. فصل قبل ما تا آخرین بازی لیگ برای سهمیه جنگیدیم و فصل قبلش در آخرین دیدار با برد برابر تراکتورسازی توانستیم سهمیه را کسب کنیم. تمام تمرکز ما بر این است که بهترین نتایج را بگیریم اما هیچ قولی نمی‌دهم چرا که اهل قول دادن در فوتبال نیستم. تا روزی که تیم باید بازی کند همه تلاش و تمرکز من و بازیکنانم بر این است که بهترین عملکرد را برای بزرگی نام باشگاه فولاد داشته باشیم، ان‌شاءالله فولاد در آینده و سال‌های بعد همیشه در موفقیت و بزرگی باشد.