روزبه چشمی امروز با حضور در ترکیب استقلال، به 100 بازی لیگ برتری برای آبی پوشان دست خواهد یافت.

رکورد خاص چشمی؛ 100 بازی لیگ برتری
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، با غیبت سیاوش یزدانی به دلیل محرومیت ناشی از دریافت کارت قرمز در دیدار برابر هوادار، حالا روزبه چشمی شانس حضور در ترکیب اصلی تیمش را دارد. بازیکن باتجربه و چند پسته ای که به عصای دست فرهاد مجیدی در ترکیب آبی ها تبدیل شده است.

چشمی امروز فرصت ثبت یک رکورد ویژه را با پیراهن استقلال خواهد داشت. روزبه تاکنون 99 بار در رقابت های لیگ برتر برای آبی پوشان به میدان رفته و امروز می تواند یکصدمین بازی خود برای استقلال را در این پیکارها به ثبت برساند.

چشمی نخستین بار در تاریخ 8 مرداد 1394 و در رقابت های لیگ پانزدهم، در هفته نخست و برابر سیاه جامگان برای استقلال به میدان رفت. دیداری که با پیروزی 2 بر یک آبی پوشان و با دبل سجاد شهباززاده به پایان رسید.

روزبه در این 99 دیداری که برای استقلال به میدان رفته، 4 بار موفق به گلزنی شده و 2 پاس گل نیز داده است. او موفق شده است دروازه تیم های ذوب آهن، استقلال خوزستان و فولاد (2 بار) را باز کند و مقابل گسترش فولاد و فولاد خوزستان پاس گل داده است.

حالا روزبه چشمی می تواند در دیدار حساس امروز مقابل ذوب آهن، به یک رکورد ویژه در لباس استقلال دست پیدا کند و شمار بازی های لیگ برتری خود را به عدد 100 برساند.