دو بازیکن مشمول استقلال در نهایت امروز توسط باشگاه ملوان بندر انزلی رونمایی شدند و تصاویری از حضورشان در تمرین این تیم به بیرون درز کرد.

اختصاصی: مراد مند و یزدانی در آغوش قوی سفید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که از مدت‌ها پیش اخباری مبنی بر مشمول شدن دو مدافع میانی استقلال در تاریخ اول اسفندماه به میان آمده بود، باشگاه استقلال تلاش زیادی داشت تا بتواند شرایطی را شکل دهد که این دو بازیکن تا پایان لیگ بیست و یکم در جمع شاگردان فرهاد مجیدی کار را دنبال کنند.

با این حال علیرغم تلاشی که مدیران این باشگاه داشتند، سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در نهایت مجبور به ترک اردوگاه استقلال به مقصد انزلی و تیم ملوان شدند. تیمی که همچنان قادر است از بازیکنان مشمول سربازی سود ببرد و با توجه به شرایط پنجره نقل و انتقالاتی، بهترین گزینه برای دو بازیکن موفق استقلال محسوب می‌شد.

در شرایطی که دوازدهم اسفندماه آخرین مهلت نقل و انتقالات در لیگ دسته اول محسوب می‌شد، در نهایت مازیار زارع با خارج کردن نام سه بازیکن از لیست خود، سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند را به خدمت گرفت. البته این دو بازیکن در اولین بازی این تیم بعد از ثبت رسمی قرارداد خود در شیراز و برابر قشقایی جایی در لیست ملوان نداشتند. دیداری که شاگردان مازیار زارع در دقیقه 96 موفق به کسب پیروزی و تداوم صدرنشینی و فاصله قابل اعتنای خود با دیگر مدعیان شدند.

در تمرین ریکاوری امروز ملوان اما در نهایت مرادمند و یزدانی در کمپ این تیم حضور یافتند و به صورت رسمی کار را در کنار دیگر بازیکنان استارت زدند. نکته جالب توجه اینجا بود که سیاوش یزدانی برخلاف شایعات شکل گرفته موهای خود را کوتاه نکرده بود و مرادمند نیز با همان تیپی که پیش از حضور در ملوان با کوتاه کردن موهای خود از چهره جدیدش رونمایی کرده بود، در محل کمپ تمرینی قوی سفید حضور یافته بود.

مازیار زارع سرمربی ملوان بندرانزلی با توجه به حواشی شکل گرفته طی روزهای اخیر حول این دو ستاره تازه به خدمت گرفته تیمش، آنها را از انجام مصاحبه منع کرده است تا همانند دیدارهای اخیر تیمش بدون حاشیه کار را برای هدفی که دنبال می‌کنند به نتیجه برسد.

یزدانی و مرادمند که از تیم صدرنشین لیگ برتر راهی ملوان به عنوان صدرنشین لیگ آزادگان و مدعی اصلی صعود شده‌اند، در حاشیه این تیم با استقبال گرم هواداران اندک حاضر در محل تمرین مواجه شدند و در ادامه کار تمرینی خود را در کنار دیگر بازیکنان دنبال کردند.

نکته جالب توجه اینکه مازیار زارع در آخرین روز نقل و انتقالات برخلاف شایعات شکل گرفته، هیچ کدام از مدافعان میانی خود را از لیست خارج نکرد تا اکنون با اضافه شدن مرادمند و یزدانی، با 6 مدافع میانی آماده ادامه فصل شود. تیمی که هم اکنون نیز برترین خط دفاعی لیگ آزادگان را در اختیار دارد و باید دید شرایط در ادامه برای آنها به چه شکل خواهد بود و آیا حسرت شش ساله صعود به لیگ برتر، در این فصل با مدیریت پژمان نوری و هدایت مازیار زارع و اضافه شدن این دو چهره استقلالی به سرانجام خواهد رسید یا خیر.