ایسنا | سخنگوی‌ ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد نیروی هوایی ارتش این رژیم دو پهپاد ایرانی را که در مارس ۲۰۲۱ بر فراز فلسطین اشغالی به پرواز درآمده بودند، رهگیری کرده است.

ادعای رژیم صهیونیستی درباره رهگیری دو پهپاد ایرانی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش روزنامه صهیونیستی هاآرتص، طبق ادعای سخنگوی‌ ارتش رژیم صهیونیستی، رهگیری این پهپادها یک سال پیش، «با همکاری کشورهای همسایه» و پیش از آن که این دو پهپاد به حریم هوایی اسراییل وارد شوند، رهگیری شده‌اند.

طبق گزارش کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی، مقامات این رژیم ارزیابی‌شان این است که این پهپادها برای آزمودن این که آیا می‌توان با هواپیماهای بدون سرنشین تجهیزات نظامی به غزه ارسال کرد، از جنوب ایران به پرواز درآمده‌اند شده‌اند.

مطرح شدن این ادعا از سوی رژیم صهیونیستی همزمان با رونمایی از پایگاه های جدید موشکی و پهپادی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به خوبی نشان دهنده عمق نگرانی رژیم صهیونیستی از  توان پهپادی ایران در تقابل با دشمنان است.

سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه در آیین رونمایی از دو پایگاه جدید موشکی و پهپادی سپاه در این باره تاکید کرد: حرف زدن دشمن از قدرت پهپادی سپاه را نشانه افزایش تنوع قدرت ایران توصیف و خاطرنشان کرد یک روز دشمن از هسته‌ای ما حرف می زند چندیست راجع به موشکی می گوید و این یعنی قدرت سیاسی آنها توزیع شده است.

این پایگاه های تونلی که در دل کوه های مرتفع ساخته شده است، محل نگهداری سامانه های موشکی زمین به زمین با تجهیزات پیشرفته و نیز پهپادهای تهاجمی نفوذ پذیر در شبکه های راداری و پدافندی دشمن است که با هدایت نیروهای انقلابی جوان و با انگیزه، به دژ مستحکم ایران اسلامی در مقابل  دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی تبدیل شده است.