کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال مصر، با استفاده از دوربین تلفن همراهش، مشغول نکته برداری از دیدار دو تیم مصری در لیگ این کشور شد.

 نکته برداری کی‌روش با دوربین تلفن همراه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی مصر به همراه دستیارانش، روی گذشته از نزدیک شاهد دیدار دو تیم سرامیکا کلیوپاترا و سموحه بودند تا عملکرد بازیکنان دو تیم را برای گزینش آخرین و مهمترین لیست تیم ملی مصر جهت حضور در دو دیدار فوق العاده مهم از مرحله مقدماتی جام جهانی برابر سنگال را زیر نظر بگیرند.

کادرفنی تیم ملی مصر مشتاق است تا دیدارهای مهم رقابت های لیگ برتر مصر را زیر نظر بگیرند تا سطح کیفی بازیکنان مدنظر خود جهت حضور در تیم ملی را ارزیابی کنند. جایی که فراعنه باید در دو تاریخ 25 و 29 مارس برای حضور در جام جهانی، به مصاف سنگال قهرمان آفریقا برود.

نکته جالب اینکه کی روش در جریان دیدار روز گذشته دو تیم سرامیکا کلیوپاترا و سموحه، با دوربین تلفن همراه و شخصی خود، برای دقایقی مشغول فیلمبرداری از جریان بازی شد که به نظر می رسد او با این کار، عملکرد یکی از بازیکنان مدنظر خود را زیر نظر گرفته است.

قرار است که کارلوس کی روش، اسامی بازیکنان تیم ملی مصر برای انجام این دو بازی حساس را روز 19 مارس اعلام کند. سرمربی پرتغالی از فدراسیون فوتبال این کشور درخواست کرده بود تا با ارسال نامه ای، فاصله میان برگزاری دو بازی برابر سنگال را افزایش دهند که این مسئله با مخالفت کنفدراسیون فوتبال آفریقا همراه شد.