رابطه لیونل مسی و کیلیان امباپه بیشتر بر پایه احترام است، نه رفاقت و صمیمیت.

افشاگری اکیپ؛ رفاقتی بین لیونل مسی و امباپه نیست!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی چندی قبل به تمجید از کیلیان امباپه پرداخته و مدعی شد هر چه زمان سپری می‌شود، رابطه آنها نیز در زمین و خارج از میدان بهتر شده و هماهنگی بیشتری بر تیم حاکم می‌شود. اما امروز نشریه اکیپ در گزارشی مدعی شد دوستیِ چندانی بین کیلیان امباپه و لیونل مسی برقرار نیست و ستاره جدید پاری‌سن‌ژرمن بازیکنان دیگری را برای گذران وقت در فرانسه انتخاب کرده است.

به‌عنوان مثال رابطه کیلیان امباپه و ستاره آرژانتینی را نمی‌توان با رفاقت مسی و نیمار مقایسه کرد. دو ستاره سابق بارسلونا ممکن است لزوما سبک زندگی مشترکی نداشته باشند، اما پس از جدایی نیمار از بارسلونا نیز آنها دوستانی صمیمی باقی مانده و مرتبا با هم ارتباط داشتند. در سال 2019 و زمانی‌که نیمار می‌خواست پاریس را ترک کند، مسی از او خواست به بارسلونا بازگردد و البته در نهایت این اتفاق رخ نداد. 

اما بر خلاف تصورات این ستاره آرژانتینی بود که در تابستان سال گذشته به پی‌اس‌جی پیوست تا بار دیگر با نیمار همبازی شود. ادعای نیمار در مورد کنار گذاشتن پیراهن شماره 10 برای لیونل مسی در راستای خود حمایت از این بازیکن در بدو ورود به پاریس، موید روابط نزدیک آنها بوده و این دو بازیکن تکنیکی در سال‌های اخیر هرگز دلیلی بر پنهان کردن تمایل خود برای همکاری مجدد در موارد متعدد نمی‌دیدند. 

اما رابطه مسی با امباپه دوستانه و محترمانه است، نه بیشتر. البته امباپه هرگز کتمان نکرده که از بازی در کنار مسی، برنده هفت بار توپ طلا خوشحال بوده و البته این حس دو طرفه است. لیونل مسی چندی قبل در این‌ رابطه گفت: "من ابتدا امباپه را چه در زمین و چه خارج از زمین خیلی خوب نمی‌شناختم. اما به‌تدریج با هم خیلی آشنا شده و به خصوص در هفته‌های اخیر همدیگر را در زمین به‌‌خوبی پیدا می‌کنیم."

یکی از منابع مطلع از اخبار باشگاه در این رابطه به نشریه اکیپ اعلام کرد که دوستی و کنار آمدن با امباپه بسیار آسان و لذت بخش است، او سعی می‌کند با همه راحت باشد. موضع او در مورد مسی نیز همین‌گونه بوده، اما برعکس مسی آدم پرحرف و راحتی نیست و اغلب اوقات سکوت کرده است.

مسی و امباپه گاهی اوقات به زبان اسپانیایی با هم ارتباط برقرار می‌کنند و کیلیان به‌خوبی اسپانیایی صحبت می‌کند. ما بارها آنها را در حال خندیدن یا گپ زدن در تصاویر رسانه‌های باشگاه می‌بینیم، اما مسی و امباپه در دنیای واقعی زمان زیادی را با هم نمی‌گذرانند.

در واقع این عدم صمیمیت بیشتر از سوی لیونل مسی است و او ترجیح می‌دهد زمان خود، خارج از کمپ پاری‌سن‌ژرمن را با نیمار و یا بازیکنان آرژانتینی مانند لئاندرو پاراداس یا آنخل دی ماریا سپری کند. بنابراین او و امباپه به‌ندرت در رویدادها یا مهمانی‌ها در کنار هم هستند و این صمیمیت تنها مختص به دنیای فوتبال است.