پیام و بیژن حیدری در هفته بیست و دوم لیگ برتر قضاوت نخواهند داشت.

برادران خبرساز از قضاوت محروم شدند؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قضاوت بیژن و پیام حیدری دو برادر فوتبال ایران در هفته بیست و یکم لیگ برتر جنجال های زیادی به راه کرد. این دو داور بین المللی فوتبال در تهران دو بازی پیکان مقابل نساجی و استقلال مقابل گل گهر را سوت زدند اما بعد از پایان این مسابقات اعضای تیم های پیکان و گل گهر بشدت نسبت به قضاوت شان گلایه کردند.

پیکانی ها اعتقاد داشتند پیام حیدری یک پنالتی این تیم رامقابل نساجی نادیده گرفته و این موضوع توسط برخی کارشناسان داوری نیز تایید شد.

همچنین اعضای تیم گل گهر سیرجان بابت پنالتی دومی که بیژن حیدری به سود استقلال اعلام کرد اعتراض های تندی را انجام دادند و بعد هم در کارشناسی های داوری مشخص شد که نه تنها پنالتی سخت گیرانه بوده که کمک داور دوم در اعلام آفساید قبل از آن کوتاهی کرده است.

در این شرایط امروز اسامی داوران هفته بیست و دوم لیگ برتر از سوی کمیته داوران مشخص و اعلام شد که برادران حیدری در این دیدارها سهمی دارند.

اگرچه شایعاتی درباره اینکه پیام حیدری کاندیدای قضاوت در دربی پایتخت شده، به گوش می رسد اما به نظر می رسد که این دو داور باتجربه به خاطر اشتباهات شان در هفته گذشته از قضاوت منع شده اند. البته کمیته داوران هیچ گاه درباره دادن ابلاغ داوری به قاضیان خود اطلاع رسانی انجام نمی دهد اما مساله مهم غیبت پیام و بیژن حیدری در بازی های این هفته است که قابل توجه به نظر می رسد.