روزنامه الرایه در مطلبی به وضعیت بازیکنان خارجی العربی پرداخت که به نظر می رسد قرارداد فرشید اسماعیلی نیز تمدید خواهد شد.

فرشید اسماعیلی در العربی ماندگار شد؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال العربی در این فصل از رقابت های لیگ ستارگان قطر توانست نتایج قابل قبولی را کسب کند و همین مسئله باعث شده تا مدیران باشگاه در پی تمدید قرارداد سرمربی خود و همچنین حفظ بازیکنان خارجی باشند.

روزنامه الرایة قطر در مطلبی به تشریح وضعیت العربی پرداخت و نوشت: العربی پس از 11 سال توانست فصل را در رتبه چهارم جدول رده بندی به پایان برساند. منابع خبری به الرایة اعلام کردند که مدیران باشگاه قصد دارند تا قرارداد یونس علی سرمربی این تیم را به مدت یک فصل دیگر تمدید کنند.

پیش بینی می شود با توجه به جاه طلبی بالای باشگاه برای حضور در تمامی مسابقات در فصل آینده، مدیران باشگاه با توافق کادر فنی به سرپرستی یونس علی پرونده بازیکنان بومی و خارجی را باز کنند. این اطمینان وجود دارد که تعداد خارجی ها در فصل آینده لیگ قطر افزایش یافته و به 6 بازیکن خارجی برسد.

تیم العربی در حال حاضر 5 بازیکن خارجی به نام های یوسف مساکنی، آرون بوبندزا، آرون گونارسون، فرشید اسماعیلی و آداما دیومندی را در اختیار دارد. الرایة مطلع شد که بعد از درخشش قابل توجه یوسف مساکنی تونسی در این فصل، تمایل مدیران باشگاه به خرید دائمی قرارداد این بازیکن از باشگاهش الدحیل وجود دارد.

البته در این میان قرارداد آداما دیوماندی نروژی که در نقل و انتقالات زمستانی از السیلیه به العربی پیوست تا جانشین مارک مونیسا اسپانیایی شود، تمدید نخواهد شد.

بدین ترتیب و طبق اعلام الرایة، دیوماندی تنها بازیکن خارجی است که از العربی جدا خواهد شد و به احتمال فراوان قرارداد فرشید اسماعیلی نیز تمدید خواهد شد.