به نظر می‌رسد محمد صلاح حتی در صورت مجبور شدن به ترک لیورپول قصد دارد به کارش در لیگ برتر انگلیس ادامه دهد.

محمد صلاح و تنها تصمیم قطعی در مورد آینده
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد صلاح با لیورپول تا تابستان 2023 ادامه دارد اما مدتی است که مذاکرات برای تمدید این قرارداد آغاز شده است. مدیران لیورپول در تلاش هستند تا هرچه زودتر قرارداد جدیدی را با این بازیکن به امضا برسانند تا احتمال انتقال یا توافق او با سایر باشگاه‌های اروپایی علاقمند به جذب این مهاجم مصری از بین برود. 

با این حال رسانه‌های انگلیسی اخیرا خبر دادند که آخرین پیشنهاد مطرح شده از سوی لیورپول هم نتوانسته نظر صلاح را جلب کند و این بازیکن و نمایندگانش پاسخ منفی خود را به این باشگاه اعلام کرده‌اند. پس از آن نیز مذاکرات متوقف شده و هنوز هم ادامه پیدا نکرده است. 

پیش از این و در سال‌های گذشته همواره شایعات زیادی در رابطه با آینده محمد صلاح وجود داشته و حتی نام او در اطراف باشگاه‌های بزرگی نظیر رئال‌مادرید نیز شنیده شده است اما حالا گزارشی در رابطه با این ستاره مصری منتشر شده که بر اساس آن فوتبال اینسایدر ادعا کرده که این بازیکن حتی در صورتی‌که مجبور شود لیورپول را ترک کند؛ قصد ندارد به کار خود در لیگ دیگری به جز انگلیس ادامه دهد. 

صلاح از حضور در لیگ برتر انگلیس لذت می‌برد و گزینه اولش تمدید قرارداد با لیورپول است اما در صورتی‌که این اتفاق عملی نشود؛ دوست دارد به تیم دیگری در همین لیگ بپیوندد.