شهداب یزد بعد از اوج گیری در نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال با سرمربی جوان خود، شگفتی خود را تکمیل کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

ارسال جام قهرمانی والیبال به میدان  امیر  چقماق!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه در جدول مرحله مقدماتی هم شهداب یزد در نیم فصل دوم نشان داد که حرف های زیادی برای گفتن دارد و 12 برد در 13 بازی با هدایت علیرضا طلوع کیان کسب کرد، اما کمتر کسی این تیم را در حد مدعی قهرمانی قلمداد می کرد. شهدابی ها که قبلا در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر هم شگفتی آفرین شده بودند، این بار هم تا فینال پیش رفتند و حریف پرافتخارترین تیم ایران شدند.

بعد از بازی نخست فینال که سه بر صفر به سود شاگردان طلوع کیان به پایان رسید، امروز تیم پیمان اکبری برای گرفتن انتقام و کشاندن کار به بازی سوم وارد زمین شد. ستاره هایی همچون حمزه زرینی، پوریا یلی، امیر حسینی، آرمین تشکری، پوریا فیاضی و محمدرضا حضرت پور در این بازی هم اسیر شگفتی سازی شهداب یزد شدند؛ تیمی که با هدایت یک مربی جوان و کاپیتانی مهدی مهدوی، پاسور سابق تیم ملی رقبا را در پلی آف یکی پس از دیگری از پیش رو برداشت و در فینال هم اجازه خودنمایی به پایان نداد. 

امین اسماعیل نژاد، رضا عابدینی، سهند الله وردیان، سلیم چپرلی، شهروز همایونفر منش و محمدرضا مؤذن دیگر بازیکنان اصلی شهداب به جز مهدوی بودند که هر کدام در نقش یک ستاره ظاهر شدند تا تیمشان برای نخستین بار جام قهرمانی در لیگ برتر را بالای سر ببرد. 

مردم یزد که در میدان امیرچخماق تماشاگر درخشش شهدابی ها در زمین بودند، خیلی زود از قهرمانی تیمشان مطمئن شدند. فقط ست دوم بود که باعث شد کمی قهرمانی شهداب به تاخیر بیفتد و این تیم در کل دو بازی فقط یک ست را به شاگردان پیمان اکبری واگذار کرد. پیکان امروز هم بی نظم و آشفته بازی کرد تا دستش از رسیدن به سیزدهمین قهرمانی خود در تاریخ کوتاه بماند.

حالا نه تنها علیرضا طلوع کیان که در سال های اخیر در سمت دستیار اول بهروز عطایی در تیم ملی جوانان و بزرگسالان نقش آفرینی می کرد، توانست خودش را در زمره مربیانی قرار دهد که دستشان به جام قهرمانی لیگ برتر رسیده، بلکه شهداب برای نخستین بار جام قهرمانی لیگ والیبال را به یزد خواهد برد. 

بدون شک ستاره هایی همچون امین اسماعیل نژاد، سلیم چپرلی و... هم بیش از پیش زیر ذره بین مربیان تیم ملی قرار می گیرند و حتی با این قهرمانی شانس رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی را هم خواهند داشت.

تعداد کثیری از هواداران یزدی در میدان امیرچخماق این شهر جمع شدند و از طریق تلویزیون بزرگ تعبیه شده قهرمانی تیم شهرشان را جشن گرفتند