هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ موفق به دریافت نشان لیاقت ایالت باواریا شده و مورد تقدیر قرار گرفت.

هانسی  فلیک نشان لیاقت دریافت کرد (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، هانسی فلیک، سرمربی باتجربه تیم ملی آلمان امروز در خلال مراسمی نشان لیاقت ایالت باواریا را دریافت کرده است. این سرمربی آلمانی امروز این جایزه را از دستان مارکوس سودر، نخست‌وزیر باواریا گرفت. علت اعطای این جایزه به هانسی فلیک، رقم زدن دورانی تاریخی و درخشان روی نیمکت بایرن مونیخ و فتح هفت جام در کمتر از دو سال هدایت این تیم بود.

هانسی فلیک حدود دو سال پیش و در شرایطی که بایرن مونیخ شرایط اصلا مساعدی زیر نظر نیکو کوواچ نداشت، ابتدا به‌عنوان سرمربی موقت هدایت این باشگاه را به‌عهده گرفت. اما نتایج بایرن مونیخ زیر نظر هانسی فلیک به‌قدری فوق العاده بود که قرارداد این سرمربی، مدتی بعد دائمی شد و او در پایان همان فصل دست به کاری تاریخی زده و موفق به فتح دومین سه‌گانه تاریخ بایرن مونیخ شد. 

آنها در آن مقطع نتایج  فوق العاده درخشانی رقم زده و به‌عنوان مثال توانستند با هشت گل از سد بارسلونا عبور کنند. اما در پایان فصل گذشته بود که به نظر اختلافات با مدیران بایرن مونیخ و به خصوص حسن صالح حمیدزیچ در نهایت باعث جدایی هانسی فلیک و حضور او روی نیمکت تیم ملی آلمان شد. کاتلین کروگر، مدیر زن تیم بایرن مونیخ نیز به دلیل خدمات شایان خود در سال‌های اخیر، در کنار هانسی فلیک امروز نشان لیاقت باواریا را دریافت کرد.