ایرنا- گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح تغییر ساعت رسمی کشور در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایرنا، نشست علنی امروز- سه شنبه ۲۴ اسفند ماه- مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۱۹۶ تن از نمایندگان آغاز شد.

گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل (۴۴) قانون اساسی به مجلس شورای اسلامی در مورد طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب‌وکار در دستور کار امروز جلسه علنی خواهد بود.

همچنین در این نشست گزارش کمیسیون آئین نامه داخلی مجلس در مورد طرح دو فوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۲۰۶) قانون آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی و     گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح تغییر ساعت رسمی کشور مورد بررسی قرار می گیرد.   

بررسی گزارش کمیسیون آئین‌نامه داخلی مجلس در مورد طرح اصلاح موادی از قانون آیین‌نامه داخلی مجلس و گزارش شور دوم کمیسیون اجتماعی در مورد طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی از دیگر برنامه های امروز صحن علنی خواهد بود.   

همچنین نمایندگان در این نشست گزارش کمیسیون انرژی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و گزارش  های کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و عملکرد شهرداری آبادان و اروندکنار ازسال ۱۳۸۵تاکنون را بررسی می کنند.