فده والورده هافبک اروگوئه ای رئال پس از پیروزی بر مایورکا پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

والورده: مصدومیت رودریگو و کریم، خبر بدی بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در زمین مایورکا به پیروزی ارزشمند 0-3 دست یافت و توانست فاصله با سویا را به 10 امتیاز افزایش دهد. 10 هفته به پایان لالیگا رئال مادرید تا حدی قهرمانی خود  مسجل کرده مگر اینکه اتفاقات عجیب و غریبی رخ بدهد.

فده والورده هافبک اروگوئه ای که امشب از ابتدا در ترکیب رئال قرار داشت و روی گل او رئال هم نقش داشت، در پایان بازی گفت:« پیروزی در بازی امشب مهم بود. سویا امتیاز از دست داده بود و باید از این بازی سخت دست پر خارج می شدیم. خوشحالم که به هدف مان رسیدیم. روی گل اول مدافع مقابلم را به خوبی پرس کردم و توپ به بنزما رسید. پس از گل اول همه چیز به سودمان شد.»

والورده ادامه داد:« می دانستیم بازی ساده ای نخواهد بود و اینکه حریف فشار زیادی وار می کند با این حال بازی خودمان را انجام دادیم و صبور بودیم. گل اول خیلی مهم بود و سپس مسیر پیروزی هموار شد.»

مصدومیت رودریگو و کریم بنزما:« خطا روی رودریگو خیلی شدید بود و برایش متاسفم. امیدوارم مشکلش جدی نباشد. در هر صورت داور تصمیم گرفت کارت زرد بدهد و شاید حرکت مستحق اخراج بود. مصدومیت هم تیمی ها اتفاق خوبی نیست ولی تیم بزرگی هستیم و سعی می کنیم غیبت شان به چشم نیاید.»