فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دربی بزرگ پایتخت گفت پیش بینی می کند که هواداران فردا بازی جذابی را شاهد باشند.

واکنش تند مجیدی به سئوال درباره جادوگری
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم استقلال و پرسپولیس در یکی از حساس ترین شهرآوردهای سالهای اخیر، به مصاف هم می روند. دیداری که نتیجه آن تأثیر مستقیمی بر روی تعیین قهرمان لیگ خواهد داشت و پیروزی آبی پوشان می تواند قهرمانی آنها را تا حدود زیادی قطعی کند اما برتری پرسپولیس باعث افزایش حساسیت در هفته های باقیمانده خواهد شد.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار برابر پرسپولیس حاضر شد. او صحبت هایش را اینگونه آغاز کرد: دربی هست و همیشه حساسیت های خاص خودش را داشته است. فردا با تیم بسیار خوبی بازی داریم. جدا از اینکه دیدار دربی است، پرسپولیس تیمی است که چندین سال است که روند خوبی داشته است. فکر می کنم مهمترین فاکتور این تیم، این است که ثبات داشته و بازیکنانش را حفظ کرده، آنها سال هاست در کنار هم بازی می کنند. هماهنگی بسیار خوبی دارند، تیم فوق العاده خوبی است ولی امیدوارم که درجه اول بازی خوبی شود و هواداران استقلال و پرسپولیس بتوانند شاهد بازی جذابی باشند. پیش بینی خودم این است که فردا بازی بسیار خوبی را از طرف هر دو تیم خواهیم دید.

* برای انتخاب یامگا، چهار بازی کامل او را دیدیم

وی درباره اینکه بازیکنان خارجی این تیم از جمله یامگا، آمانوف و سیلوا از بدو پیوستن به استقلال عملکرد خوبی داشته اند و کادرفنی در این زمینه چه کاری انجام داده است، گفت: من نکته ای را درباره انتخاب بازیکنان بگویم. بازیکنانی که به ایران می آیند توسط ایجنت ها معرفی می شوند و یک فیلم 20 دقیقه ای را را نشان می دهند و بازیکنان را براساس رزومه ای که دارند، بررسی می کنند. ولی من در مورد هیچ بازیکنی این کار را نکردم. شاید باورتان نشود، زمانی که در ابتدای فصل قصد داشتیم کوین یامگا را جذب کنیم، من، آقای پین و مصطفوی حداقل 4 بازی نود دقیقه ای کامل از یامگا را نگاه کردیم. بازی های قبلی او را نیز مشاهده کردیم.

* سیلوا گفت خوشحال است در یک تیم بزرگ آسیایی بازی می کند

درباره سیلوا نیز گزینه های زیادی مطرح شد ولی ترجیح دادم بازیکنی بیاورم که در شرایط بازی باشد. آخرین بازی که ایشان انجام داده بود، یک ماه قبل بود. نکته مثبتی که در همه بازیکنان دیدیم این است که استقلال در آسیا شناخته شده است و به عنوان یک تیم بزرگ از این تیم یاد می کنند. همین آقای سیلوا زمانیکه رزومه باشگاه را دیده بود، شخصا به خود من گفت که خوشحالم به یک تیم بزرگ آسیایی می آیم. بنابراین بازیکنی که به این باشگاه بزرگ می آید، می داند که مسئولیت بزرگی دارد و می بینید که بهترین عملکرد را نیز از خودشان نشان می دهند.

* قربان خدا بروم که به این روز افتادید که از جادوگری سوال کنید

مجیدی در پاسخ به سوالی عجیب در مورد اتهاماتی از قبیل جادوگری در استقلال و رابطه موفقیت های آبی پوشان با این مسائل واکنش شدیدی نشان داد و گفت: واقعا شما به عنوان یک خبرنگار خجالت نمی کشید که این سوال را مطرح می کنید؟ یعنی قربان خدا بروم که بعضی مواقع به آدم عزت می دهد که شما را به این روز می اندازد که این سوال را مطرح می کنید. امیدوارم لیاقتش را داشته باشم. همیشه هم می گویم که خدایا اگر لیاقت دارم، به من بیشتر بده. اگر هم لیاقت ندارم، همین مقدار هم کافی است که شما را به این روز می اندازد که شما بیاید این سوال را مطرح کنید.

* جادوی من، دعای مادر پیرم و پدر فوت شده‌ام است

جادوی من، دعای مادر پیرم است که هر روز برایم دعا می کند. جادوی من، پدرم است که با وجود آنکه در قید حیات نیست، مطمئنم که حواسش به من است و برایم دعا می کند. جادوی من تلاش بازیکنانم است که با همه مشکلات، با تمام توانشان کار کردند. جادوی من، حمایت هوادار است که با تمام شیطنت هایی که کردند، نتوانستند تیم را به هم بزنند و مجبور شدند و حرف بزنند و نقابشان برداشته شد و مردم آنها را بهتر بشناسند. جادوی من، حمایت کادرفنی است که شبانه روز در حال تلاش است.

این خبر تکمیل می شود....