یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می گوید هیچ تغییری در وضعیت به وجود نیامده و آنها باید ادامه بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر بگذارند.

واکنش جالب کلوپ به رسیدن به یک امتیازی سیتی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چارچوب بازی عقب افتاده از هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس مهمان آرسنال بود و نهایتا موفق شد با ارائه یک بازی حساب شده و خوب حریف خود را با دو گل دیه‌گو ژوتا و روبرتو فیرمینو شکست دهد. قرمزها با این پیروزی 69 امتیازی شدند و به یک قدمی منچسترسیتی در صدر جدول رسیدند.

 

یورگن کلوپ در پایان بازی گفت: "به طور مشخص ما دوره خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. این دقیقا همان چیزی است که ما به آن احتیاج داشتیم و حالا فقط یک امتیاز با منچسترسیتی فاصله داریم. با این وجود به نظر من هنوز چیزی تغییر نکرده و ما فقط باید در ادامه بازی‌های خود به پیروزی برسیم. به نظر شما 10 سال بعد کسی می آید بگوید که باید به دوم شدن با فاصله یک امتیازی افتخار کنید؟ قطعاً اینگونه نخواهد بود.

امیدوار هستم که بعد از بازی‌های ملی همه بازیکنانم با آمادگی و سلامت کامل برگردند. در مقطع کنونی ریتم بسیار خوبی برخوردار هستیم اما این اتفاق می تواند بسیار ناپایدار باشد."

عدم اعلام خطا روی سادیو مانه: "واقعاً دیگر از رفتاری که با سادیو می شود خسته شده‌ام. نمی‌دانم شاید یک نفر بتواند توضیح دهد که چرا روی او خطا اعلام نمی‌شود. او اهل کار نیست که بخواهد تمارض کند یا بی‌خود و بی جهت روی زمین بیفتد. من به خوبی سادیو را می شناسم و می دانم که اصلا اینگونه نیست."

عملکرد فوق العاده آلیسون بکر: "قبل از اینکه گل اول را به ثمر برسانیم یک سیو فوق العاده داشت. اگر واقعیت را بخواهید باید بگویم این سیو برای من ارزش یک گل را داشت. با توجه به کیفیت حریف آنها می توانند چنین موقعیت هایی را تبدیل به گل کنند اما آلیسون این اجازه را نداد."

انتقادات از الکساندر آرنولد: "اگر کسی می گوید الکساندر آرنولد دفاع کردن بلد نیست می تواند پیش من بیاید تا او را کتک بزنم. واقعاً دیگر صبر شنیدن چنین حرف‌هایی را ندارم و نمی‌دانم که الکساندر باید دیگر چه کار کند."