کریم بنزما در شبی که موفق به زدن دو گل به مایورکا شد، نتوانست بازی را به اتمام برساند و تعویض شد.

آوار مصیبت؛ بنزما  دبل کرد و مصدوم شد (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال از ساعت 23.30 در زمین مایورکا به میدان رفت و در نهایت با سه گل به پیروزی رسید. در نیمه اول بازی گلی به ثمر نرسید ولی توفان رئال از دقیقه 55 شروع شد. ابتدا کریم بنزما با پاس خود وینیسیوس را با گلر مایورکا تک به تک کرد تا گل نخست به این شکل به ثمر برسد.

دقایق 77 و 82 نوبت به کریم بنزما رسید تا دبل کند. او ابتدا پنالتی ای که وینسیوس گرفته بود را به گل تبدیل کرد و 5 دقیقه بعد نیز سانتر زیبای مارسلو را با ضربه سر به تور دروازه نشاند. کریم که چهارشنبه شب برابر پی اس جی هت تریک کرده بود روند گلزنی هایش را امشب نیز ادامه داد و توانست دو گل به ثمر برساند. 

او حالا در جدول گلزنان لالیگا با 22 گل و حاشیه امنیتی مناسب صدرنشین است. کگیم در 2780 دقیقه حضورش در میدان برای رئال در فصل جاری توانسته 32 گل بزند و 12 پاس گل نیز بدهد. در واقع او هر 68 دقیقه روی یک گل رئال تاثیرگذار بوده است.

اتفاق بد اما دقیقه 84 رخ داد زمانی که کریم از ناحیه عضله پشت ساق پای چپ احساس درد کرد و دیگر نتوانست به کار ادامه دهد. چاره ای جز تعویض نبود و کریم بدون کمک و روی پاهای خود زمین را ترگ کرد و به رختکن رفت. به فاصله کمتر از شش روز تا ال کلاسیکو باید دید وضعیت مصدومیت بنزما چگونه خواهد بود. غیبت او خبری بسیار بد برای رئال محسوب می شود.

دقایقی قبل از مصدومیت کریم، بال برزیلی رئال یعنی رودریگو نیز به دلیل مصدومیت شدید تعویض شده بود.