گری نویل، ستاره سابق منچستریونایتد، پس از شکست برابر سیتی به شدت از شرایط این تیم انتقاد کرد.

نویل: این شاهکار سو مدیریت گلی زرها و وودوارد است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در ورزشگاه اتحاد به مصاف منچسترسیتی رفت و با نتیجه 1-4 برابر این تیم شکست خورد. 

عملکرد ضعیف بازیکنان و خصوصا مدافعان این تیم در دربی منچستر باعث  شده که انتقادات بسیاری از سوی کارشناسان و فوتبال‌دوستان مطرح شود. 

نویل که به عنوان کارشناس بازی در استودیو اسکای اسپورت حضور داشت درباره این دیدار گفت:« منچستریونایتد در 25 دقیقه پایانی هیچ روحیه و انگیزه‌ای نداشت. آنها فقط در زمین قدم می‌زدند. سیتی پس از گل سوم به 92 درصد مالکیت توپ رسید. چنین چیزی غیرقابل بخشش است و به هیچ وجه خوب نیست.»

او با اشاره به روند ناامیدکننده این تیم در هفته‌های اخیر اظهار داشت:« یونایتد در دو یا سه ماه گذشته همین روند را بارها تکرار کرده و این در حالی است که آنها برابر تیم‌هایی به میدان رفته‌اند که لازم نبود برای نتیجه گرفتن عالی باشند. آنها از بین هشت تیم صدر جدول فقط با سیتی و وولوز بازی کردند و در هر دو بازی شکست خوردند. این رختکن از هم نپاشیده اما فاصله‌ای هم با این اتفاق ندارد.»

نویل همچنین ساعتی پیش با انتشار تصویری که نشانگر درصد مالکیت توپ 92 به هشت به سود سیتی در 15 دقیقه پایانی دربی منچستر بود بار دیگر به روندی که یونایتد در پیش گرفته اعتراض کرد.

او در صفحه توییترش نوشت:« هنوز نتوانستم این را بپذیرم! هرچند سیتی فقط  در زمین نیست که تیم برتر است. حضور ریچارد آرنولد به عنوان مدیر اجرایی و سرمربی جدید می‌تواند آغازی جدید برای یونایتد باشد اما دیروز یادبودی شایسته از دوران سو مدیریت اد وودوارد و گلیزرها در 10 سال اخیر بود.»