هری کین، ستاره تاتنهام خوشحالی زایدالوصفش از پیروزی برابر برایتون را به شکل ویژه‌ای به نمایش گذاشت.

خوشحالی تماشایی هری کین با بطری کوکا (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام شب گذشته دیدار عقب افتاده خود در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس برابر برایتون را برگزار کرد. 
شاگردان آنتونیو کونته با دو گل در  این بازی به پیروزی رسیدند و کریستین رومرو و هری کین گلزنان این تیم در این بازی بودند. 
هری کین با گلی که در بازی شب گذشته در زمین برایتون به ثمر رساند موفق شد عنوان بهترین گلزن خارج از خانه لیگ برتر انگلیس را از آن خود کند. 

این ملی‌پوش انگلیسی حالا موفق شده در 139 دیداری که در لیگ برتر در خارج از خانه انجام داده 95 بار دروازه حریفان را باز کند و رکورد‌ دیگری را در این رقابت‌ها به نام خودش به ثبت برساند. 
این بازیکن که از کسب سه امتیاز این بازی بسیار خوشحال و راضی بود، این شادی را به شکل جالبی در زمین بازی به نمایش گذاشت. 
کین بطری نوشابه‌ای را در برابرش بالا انداخت و ‌ضربه‌ای به آن زد که باعث شد تمام نوشابه درون این بطری با قدرت و فشار بیرون بریزد و صحنه جالبی را رقم بزند. 

این پیروزی در ادامه روند پر فراز و نشیب تاتنهام در هفته‌های اخیر به‌دست آمد. آنها در هشت بازی گذشته به‌صورت متوالی یک بازی را شکست خورده و بازی بعدی را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند. 
با این حال غلبه بر برایتون می‌تواند نقش مهمی در رسیدن این تیم به هدفش و کسب سهمیه لیگ قهرمانان داشته باشد. شاگردان کونته در حال حاضر با 48 امتیاز از 28 بازی در رده هفتم قرار دارد اما تنها سه امتیاز کمتر از آرسنالی به دست آورده که با 51 امتیاز از 27 بازی در رده چهارم است. 
تاتنهام امیدوار است که با لغزش سایر رقبا در هفته‌های پیش رو بتواند خودش را بالاتر کشیده و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را به‌دست آورد.