لوکاس واسکز اتحاد را رمز موفقیت برابر بارسلونا می داند.

اگر متحد باشیم، به بارسلونا ضربه می‌زنیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در برنابئو از هفته 29 لالیگا شاهد ال کلاسیکو بین رئال و بارسا خواهیم بود. رئال مادرید با 15 امتیاز بیشتر از بارسا صدرنشین است و البته یک بازی هم بیشتر انجام داده؛ ضمن اینکه با سویا رده دومی نیز 10 امتیاز اختلاف دارد. رئال شانس اول قهرمانی است ولی شکست در بازی فردا برابر بارسایی که این روزها شرایط بسیار مطلوبی دارد، می تواند اندک امیدهایی را به آبی اناری ها تزریق کند. رئال در 5 ال کلاسیکوی متوالی پیروز شده از جمله بازی رفت فصل جاری و نیز در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا.

لوکاس واسکز که در بازی رفت گل دوم رئال را برابر بارسا زد، در آستانه این بازی گفت:« ال کلاسیکو برای ما بسیار مهم است و هر کسی دوست دارد در آن بازی کند. قبل از فیفا دِی دوست داریم با پیروزی کار را تمام کنیم. ما در بهترین فرم قرار داریم و بازی های اخیرمان را پیروز شده ایم. انگیزه برای بردن بارسا بسیار بالاست و در این بازی باید متحد باشیم، باهم حمله کنیم و باهم نیز در دفاع حاضر شویم. اگر متحد باشیم و روز ما باشد، به بارسا ضربه سختی خواهیم زد.»

لوکاس ادامه داد:« خیلی خوب است که این بازی با حضور هواداران مان برگزار می شود و نقش تعیین کننده ای خواهند داشت. امیدوارم بتوانیم پیروز شده و شادی را به آنها تقدیم کنیم. نقش این هواداران در پیروزی بر پی اس جی مشهود بود و جوی فوق العاده ایجاد کردند. تا ثانیه پایانی ما را به جلو هدایت کردند و ما هم پاسخ حمایت های شان را دادیم. برابر بارسا نیز همین قصد را داریم.»