تیم ملی فوتبال ایران دور جدید تمرینات خود را در آستانه شروع سال جدید برگزار کرد.

تمرین تیم ملی با بوی عید و امید (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران روز چهارم فروردین ماه مقابل کره جنوبی به میدان خواهد رفت. این دیدار اهمیت بالایی برای تثبیت صدرنشینی شاگردان اسکوچیچ دارد. ملی پوشان برای آمادگی جهت حضور در این دیدار، از امروز تمرینات خود را در تهران شروع کردند.

اردوی تیم ملی فوتبال برای بازی با کره و لبنان در آستانه سال نو و ورود به قرن جدید در حالی آغاز شد که همه جا بوی عید می داد. درختان اطراف زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال که میزبان تمرین امروز بود، همگی در آستانه بهار شکوفه زده اند و منظره ای زیبا به محل تمرین ملی پوشان بخشیده اند.

در شرایطی که شاگردان اسکوچیچ در تعطیلات عید خود را برای بازی با کره و لبنان آماده خواهند کرد، چنین جو زیبایی می تواند آنها را از نظر روحی بسیار تقویت کند. البته انگیزه بالاتری هم وجود دارد. آنها به دنبال تداوم اقتدار خود در آسیا هستند و تلاش می کنند تا یکی از ملی پوشان نهایی فوتبال ایران در قطر 2022 باشند؛ جامی که زمستان امسال برگزار می شود و رقابت برای پوشیدن پیراهن تیم های ملی حاضر در آن از همین حالا شروع شده است.

فوتبالیست های ایرانی سال جدید شمسی را با امید پوشیدن پیراهن تیم ملی در جام جهانی و رقم زدن اتفاقی مهم آغاز می کنند و حاضرین در اردو که شانس بیشتری برای این کار دارند به تمرین در عید هم راضی هستند چون نمی خواهند یکی از آن جامانده های بزرگ لقب بگیرند.

در شرایطی که سریع ترین صعود تیم ملی به جام جهانی را شاهد بودیم، اهالی فوتبال امیدوار هستند تا تیم ملی در این دوره برای اولین‌بار بتواند از دور گروهی صعود کند. رقم زدن این مهم، در کنار قرعه خوب، ستاره هایی می خواهد که ایران در مقطع فعلی آنها را دارد.