رئال مادرید هنوز واکنشی به مصاحبه جدید کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن نداشته است.

شوک به رئال مادرید؛ کسی انتظار چنین حرفی را نداشت!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه فرانسوی در ماه های اخیر هر کاری ممکنی برای نگه داشتن کیلیان امباپه انجام داده و بالاترین رقم دستمزد را به این بازیکن گلزن و جوان پیشنهاد داده است. حتی به نظر می رسد پاری سن ژرمن مشکلی برای قرارداد کوتاه مدت و به عنوان مثال دو ساله نیز نداشته و اخیرا اخباری در مورد احتمال اعطای بازوبند کاپیتانی به این ستاره فرانسوی نیز شنیده شده بود.

در واقع مسئله اصلی برای مدیران قطری پاری سن ژرمن این است که هنگام برگزاری جام جهانی 2022، بازیکنی در اندازه های کیلیان امباپه عضو پاری سن ژرمن باشد تا آنها اینگونه اهمیت خود را در فوتبال به رخ بکشند. حالا و در شرایطی که به نظر می رسید انتقال این ستاره فرانسوی به رئال مادرید قطعی شده، او دیشب خبر از احتمال ماندن در پاری سن ژرمن برای فصول بعد داد.

کیلیان امباپه دیشب و بعد از درخشش مقابل لوریان در مصاحبه ای غیرمنتظره گفت: "من انتخاب خود برای آینده را هنوز انجام نداده‌ام و همه از این موضوع خبر دارند. عناصر جدید و پارامترهای زیادی برای تصمیم گیری وجود دارد. احتمال تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن؟ بله، این احتمال نیز وجود دارد."

این مصاحبه در شرایطی رخ داد که تنها چند هفته از قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن باقی مانده و در مادرید همه در انتظار امضای قرارداد از سوی این ستاره فرانسوی و ورود او به باشگاه رئال مادرید هستند. تعلل در جذب کیلیان امباپه ممکن است شانس خرید ستاره بزرگی مانند ارلینگ هالند را نیز از رئال مادرید گرفته و این ستاره نروژی نیز راهی تیم هایی چون منچسترسیتی یا بارسلونا شود.

هر چه زمان بیشتر سپری شود پاری سن ژرمن فرصت بیشتری برای جلب رضایت کیلیان امباپه خواهد داشت و تمدید قرارداد با او خبری غیرقابل باور برای فلورنتینو پرز و رئال مادرید محسوب می شود. در شرایطی که همه چیز مهیای انتقال کیلیان امباپه به مادرید آنهم بعد از آن نتیجه غیرمنتظره در لیگ قهرمانان بود، ممکن است به زودی معادلات علیه باشگاه محبوب و اسپانیایی تغییر کند.